Gå til innhold

Legg inn de beste bildene du har modda...

Ranger emnet


Suprabooy

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lennnnge siden jeg var her nå , tenkte at siden jeg har hatt 1,5 års pause så var det på tide med noe nytt,

 

Her er det jeg kom på en RS4 konsept for 2015 , er meget fornøyd med designet , skal og høre om jeg får bygget bodykitet .

 

Her er det jeg har skrevet på andre forum så jeg slipper å skrive altom til Norsk

 

Kan nevnes at jeg har tegnet ALT utenom, felger / bakgrunn , så håper dere liker den

 

 

 

I want to first thank my amazing girlfriend for supporting me and letting me stay up late and work on this .Thank you love <3

 

Also thanks to every single wip watcher that has helped me without you this could not have been done.

 

I have been very stressed about this, if its good enough will it be to the level of the new " elite" and so on, but I cant work on it anymore, It is no more time, I promised my gf that by late wednesday it would be done, and that day is now.

 

I basically wanted to vision a new design for the RS4 in 2015, and show what I believe it could look like, who knows, i might be all off the chart here but it is what I try do to, I know realism is not "top" here but I really do not use any reference on any of my renders, as it takes to much time for me, and it ruins my workflow.

 

I also have to mention that the PSD ended up at a staggering, 1,7 GB with over 670 layers, )= i need to learn to merge stuff lol.

 

Also I made 3 PSDs just for this render, and I also plan to make a Sport version later this month

 

I also added loads of details this time, like working sensors, and window washers , and windows heating .

 

As always i usually brush everything from scratch it what I do best and here its the same, the wheels and interior is the only thing i copypasted here.

Background is made up from 7 different ones, and the lizzard is half brushed. ( I love him )

 

So without further delay, here is my entry for all star comp " late lol " , and my new RS4 Concept

 

Stock image

resizeofrs4060001.th.jpg

 

 

My interpetation of the new RS4 concept

Black Roof

rs4finallr.jpg

 

White Roof edition

rs4finallrwhiteroof.jpg

 

Darker White Roof Edition

rs4finallrwhiteroofdark.jpg

 

new color hue

rs4finallrcolour.jpg

 

Super HIGH BLACK ROOF res for those who wants that

http://img140.imageshack.us/img140/7216/rs4finalhr.jpg

 

SUper HIGH WHITE ROOF

http://img6.imageshack.us/img6/3208/rs4finalhrwhiteroof.jpg

 

 

and ZOOM bits, for those great details.

http://img594.imageshack.us/img594/7315/zoomi.jpg

 

 

Thank you all for watching.

 

 

Thanks for Gurnade for getting me the wheels, and special thanks to " ADV1 / RS Quattro wheels "

 

***All trademarks used on these images are the property of their respective owners.

It is just a fanart ***

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sinnsykt imponerende det arbeidet du gjør Glacius.

 

Hvordan går du frem når du skal tegne alt fra grunn av. Jeg har bare brushet små deler, men detaljnivået du har på dine tegninger er noe helt annet enn det jeg har til nå. Hvilke verktøy går med til produksjonen av grafikken? Skisser du hvordan du tenker at det skal se ut før du setter i gang? Tegner du alt ferdig før du legger på refleksjoner fra omgivelser?

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sinnsykt imponerende det arbeidet du gjør Glacius.

 

Hvordan går du frem når du skal tegne alt fra grunn av. Jeg har bare brushet små deler, men detaljnivået du har på dine tegninger er noe helt annet enn det jeg har til nå. Hvilke verktøy går med til produksjonen av grafikken? Skisser du hvordan du tenker at det skal se ut før du setter i gang? Tegner du alt ferdig før du legger på refleksjoner fra omgivelser?

 

Hei

 

Takk for fine ord.

 

Jeg tegner det meste fra det jeg klarer å komme på i hode, bruker sjelden noe referanser men kan nok brukes av og til.

 

Jeg har faktisk aldri skisset i mitt liv, men er noe jeg vil lære , så det meste jeg tegner det kommer bare av seg selv faktisk.

 

jeg tegner grunn først, det blir som å lakkere en bil, alt er grått og matt først så tegner jeg detalj på detlal som jeg vet skal være der. så kommer det av seg selv

 

Er vanskelig å forklare men jeg hadde noe videoer som jeg laga for en stund siden jeg kan sikkert ta meg tid til å lage noen nye da jeg er kommet mye lengre med mine skills =)

 

mvh glacius

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har ikke holdt på med photoshop på evigheter, og fikk pluselig lyst til å prøve litt igjen.

Prøvde å få til et fantasylignende preg på bildet, men overlater til dere å vurdere hvor bra det ble. Har kun lekt med farger og kontraster på selve bilen, bakgrunnen har jeg brukt smudge for å fjerne originalbakgrunnen og skape den mørke himmeleffekten. Er et veldig mørkt bilde, med det var også noe av hensikten.

 

Newfront1.jpg

 

1mbfront.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Original:

post-55598-13804854737165_thumb.jpg

 

Min versjon:

post-55598-13804854737238_thumb.jpg

Ble ikke like sterke farger på bildet enn i virkeligheten. :(

Endret av Chaddylac

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår