jbl fan Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 hei jeg har akkurat kommet inn i militære og kjører mb og synes det er så kjedelig og kjøre uten musikk så jeg lurer på om det er noen plasser som selger billig 24volts forsterkere??? takker for alle svar..... Siter Alfa Romeo 156 1.8ts 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 http://www.bilradiospes.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 hva skjer hvis du møter opp til perm oppstilling i joggesko, permuniform og topplue? uniformsregelementet gjelder også for bil. Tror ikke det blir godt motatt! Du trenger jo strengt talt ingen 24v forsterker. vanlig 12 v, som du henter ut over ett batteri. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 kjøp et bærbart anlegg og evnt en adapeter så du kan kjøre den fra batteriet. Evnt så er det ikke no problem å få tak i gratis batterier fra lageret :) bare vent, plutselig er det noe feil med mben din og den havner på mekaniske et par mnd mens du får en annen.. ikke kult å ha masse anlegg i den da. Er heller ikke lov i følge reglene, men er lettere å få tilgivelse enn tillatelse! Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poff Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Kan ikke se at det skulle være noe problem med anlegg i militærbilen.. Vi fikk omformere slik at vi kunne montere anlegg i Scaniaene vi kjørte.. Tror jeg først bare ville spurt tropssjefen om å få en sånn omformer. Siter PG-M25 PG-275 2xPG12" Boston 4.2 Boston (6x9) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg