RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Har hatt av dørtrekket på bilen for å kikke på høytalere osv på frontdøra. Problemet er at jeg får ikke låst døra når jeg har satt det på igjen. jeg får ikke vridd låsen til den sida som jeg låser. og når jeg låser med sentrallåsen på andre sida av bilen så låser alle dørene seg utenom frontdøra... Har ikke garage, såt renger hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Ta av trekket og se om alle stag og sånt går lett uten motgang.. klarer du låse bilen når trekket er av? Da er det trekket som blokkerer et eller annet.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Klarte ikke å låse når trekket var av heller... Skulle til å gi opp, og plutselig så funka den... bare fikla med masse drit og reiv å slo litt inni der:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 veldig vanlig at dette kjer når du har vært av med dørtrekka desverre ..... det kommer nok av at den låsepinnen hadde kjørt seg litt fast eller blitt bøyd litt på... skjedde med meg å Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Kan jeg spørre hvordan du fiksa det? tilfelle det skjer igjen? og om du måtte på verksted, kosta det mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 du må bare få den låse pinnen til å stå rett :) bare å gjøre det selv... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg