Gå til innhold

Trimming av B18, på ein driftsikker og enkel måte

Ranger emnet


Laks1

Anbefalte innlegg

Han far har snakka om at eg kansje skal få overta Amazonen han har stående, noko eg ikkje er heilt avvisende til. :)

 

Men 75hk blir litt i minste laget. Så derfor, finnes det ein enkel, og driftsikker måte å øke disse hestene til eit respektabelt nivå?

 

Kom gjerne med linker til produktet.

 

På forhånd, mange takk for hjelp.

 

Mvh Brynjulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå må jeg bryte inn som forum- og veteranpoliti her. Det er en ærverdig veteranbil du har, den klarer seg absolutt utmerket med sine 75 hk. Det gjør du også, du har jo ikke fylt 18 år enda...:driving

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bryte inn som forum- og veteranpoliti her. Det er en ærverdig veteranbil du har, den klarer seg absolutt utmerket med sine 75 hk. Det gjør du også, du har jo ikke fylt 18 år enda...:driving

 

 

Hehe, måtte komme noko sånt og ja. :)Eg skal være enig med at den er ein ærverdig veteranbil, og at den klarer seg med 75hk, men det er svært ønskelig fra min side å ha litt mer hester å rutte med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte komme noko sånt og ja. :)Eg skal være enig med at den er ein ærverdig veteranbil, og at den klarer seg med 75hk, men det er svært ønskelig fra min side å ha litt mer hester å rutte med. :)

 

Siden det er lørdag i dag og jeg er i godt humør så skal jeg til nød tillate deg å trimme på klassisk vis. Det betyr 2 SU forgassere, forsiktig frisering av toppen (kanaler og kompresjon) og en passende kamaksel.

 

Så! Fort deg ut og begynn nå før jeg ombestemmer meg :iconsm

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kvassere kam og 2 enkle SU gassere og evt. et grenrør! ;)

 

Men du skal ta vare på den og ikke herje kjøre den i stykker!

 

 

Så klart eg skal ta vare på den, får lappen i april neste år, så den skal brukes som cruisebil om sommeren. :) Lagres om vinteren.

 

Har du linker til de valgte produktene?

 

Reodor F: Artig innlegg. Hehe. :) Kor mykje vil du anslå at eg kan hente ut av hester ved den slags form for trimming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reodor F: Artig innlegg. Hehe. :) Kor mykje vil du anslå at eg kan hente ut av hester ved den slags form for trimming?

 

Tja, her bør det være mulig å hente ut 100-130 hk avhengig av kam og hvor mye flid du gjør deg med toppen.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår