Gå til innhold

SnowKing's '04 A4 Quattro.

Ranger emnet


SnowKing

Anbefalte innlegg

Ja, trøbla fælt med å få til de bildene..

Bildene er tatt med litt dårlig kamera, av han som importerte bilen til meg. Fargen heter Alusilver, etter det jeg har skjønt. Liker den godt, selv om den er litt vanlig, kanskje spesielt på A3'er.

Lakken er helt strøken. Gikk skikkelig over den når jeg fikk den. Og det eneste jeg kunne finne, var to microskopiske steinsprangskader midt oppå panseret. Ineriøret var også veldig fint. Eneste der, var to små striper i plasten på innsia ved bakruta, og at noen har sittet å holdt mye i girstanga med ring på fingern. Var rett og slett blitt matta ned i krommen :)

 

Er ikke noe å si på det! Veldig pen bil:)

 

 

PAGE 2 OF 2!!;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :)

2 av 2? her går det unna!

 

Kan vel si litt om hva jeg har gjort siden jeg fikk den.

 

- Montert LED's i parlys, med dioder (47 Ohm)

 

- Hôen Xenonmatch i tåkelys, skiltlys, og taklys innvendig

 

- Blanke blinklyspærer framme

 

Som dere ser, så er det bare de billige tingene som er gjort, som følge av litt tilbakehodenhet i forkant av hushandel.

Det er enkle ting, som drar opp utseende litt, og gjør at den skiller seg litt i mengden.

 

Planer/drømmer er også forsåvidt enkle ting, men som koster litt mer :)

 

- Datatuning av noe slag, for det lille ekstra

 

- Mulig litt større vinge over bakruta

 

- Felger!!! Sommer og vinter

 

- Xenon i langlys

 

- Mulig andre baklykter

 

- Lett soting av sideruter

 

- Røde dioder for belysning av innvendige dørhandtak fremme og bak (Ja, jeg vet.. Er litt besatt av lys..)

 

Var det mer da? Nei.. Det kommer nok flere planer etterhvert som man samler inspirasjon rundt på forumet her :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil:)

kombi av quattro og tdi må jo være helt suverent:)

 

Ja, det er gøy! Hadde den på Svalbard i fjor vinter. Der er det stort sett bare isete veier, uten mye snø på som tar opp i en lav bil, sånn at det går ann æ leke seg litt på glatta. Blir det samme som på en glattkjøringsbane, kanskje.

Er artig med momemtet i TDI'en for å dra ut allerede fra lavt turtall, men den går litt fort "tom". Krevde litt øving for å gire rett, og beholde slengen i en myk bevegelse.

Da er det helt vanvittig hvor godt de bilene der ligger sideveis!

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ja, jeg vet.. Er litt besatt av lys..)

 

Hvor bestilte du beslysning - innvendig, og til beslysning av skilt?

 

De RS4 felgene, er det 17"?

Kunne tenkt meg slike til Vinterfelg..

 

PM hvis salg da?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestilte du beslysning - innvendig, og til beslysning av skilt?

 

De RS4 felgene, er det 17"?

Kunne tenkt meg slike til Vinterfelg..

 

PM hvis salg da?

 

Beklager, men husker ikke hvor jeg kjøpte de. Det var en engelsk nettbutikk, i hvertfall, men klarer ikke å finne ut hvilken. Det kan være den her:

http://www.dubdesignindustries.com

Bestillte LED's til parklys der, samt en god neve blåe pinolpærer. Det er samme inne i taket, som i skiltlyset. I hvertfall i det bakerste lyset i taket. Har ikke sjekka videre framover enda.

 

Felgene er 17" ja. Hadde tenkt litt på å bruke de til vinterfelger selv. men gidder ikke før vinterdekka må byttes. De er noen stygge 15" stålfelger med kapsel. Men dekka er meget gode.

 

Veldig fin bil!! Kjekt med bilder :)

 

Trodde du hadde S4 Bi-Xenon lykter jeg, lignet veldig..

Val_A4S4_8E_black_compare_Z.jpg

 

Jeg skal også montere xenon på langlys, har S4 bi-xenon.

Hvor plasserte du motstandene til parklys? Synes de ble veldig varme..

 

Lyktene er orginale. Med Xenon kun i nærlys.

Har du ikke Xenon i langlys da, hvis du har S4 bi-xenon?

 

Motstandene henger bare løst inni lykta. Syns ikke de ble spesielt varm. Hvis du er redd for det, så går det kanskje ann å surre på de litt varmeisolerende teip.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. I såfall, så har vel kanskje jeg også Bi-Xenon da. Nærlysa vinkles i hvertfall opp til fjernlys-høyde, samtidig som H7-pærene kommer på.

De motstanden jeg har, er vel i en slags stein, som du sier. Husker ikke helt. Men er de her, i hvertfall:

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?products_id=683&osCsid=df7a4d08ce3d3531e166222c50b40bfa

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et kit liggenes som jeg ikke har klart å montert.. Det gikk i dass når jeg skulle koble om:s funka ikke liksom..

 

De er i stein.. Kjøpte også fra Dioder.no

 

Geggs

 

Mulig at du kunne hjulpet meg en dag å koble?(a)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. I såfall, så har vel kanskje jeg også Bi-Xenon da. Nærlysa vinkles i hvertfall opp til fjernlys-høyde, samtidig som H7-pærene kommer på.

De motstanden jeg har, er vel i en slags stein, som du sier. Husker ikke helt. Men er de her, i hvertfall:

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?products_id=683&osCsid=df7a4d08ce3d3531e166222c50b40bfa

 

Da har du bi-xenon :) Synes du ikke lyset er et hakk vassere en "vanlige" fjernlys?! Har prøvd et xenon kit i reflektoren også, og det ble helt rått lys!! :)

 

Hvilken av lyktene på bildet har du da? Bi-Xenon kjennes igjen på en større linse i reflektoren.. Har du en stor + blinklys, eller flere luker bak på lyktehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et kit liggenes som jeg ikke har klart å montert.. Det gikk i dass når jeg skulle koble om:s funka ikke liksom..

 

De er i stein.. Kjøpte også fra Dioder.no

 

 

 

Mulig at du kunne hjulpet meg en dag å koble?(a)

 

 

Seff! Kunne bare tenke meg å fått ordna det på egen bil før jeg "hjelper" andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff! Kunne bare tenke meg å fått ordna det på egen bil før jeg "hjelper" andre :)

 

hehe kjempe:)

Jeg har ikke Bi-Xenon eller vanlig Xenon, jeg skal koble motstand mot Parklys. Har du erfaring med dette eller?:)

 

Jeg fikk det ikke til å funke når jeg gjordet det..

 

Beklager offtopic Snowking..

Dette er siste off innlegget mitt.:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du bi-xenon :) Synes du ikke lyset er et hakk vassere en "vanlige" fjernlys?! Har prøvd et xenon kit i reflektoren også, og det ble helt rått lys!! :)

 

Hvilken av lyktene på bildet har du da? Bi-Xenon kjennes igjen på en større linse i reflektoren.. Har du en stor + blinklys, eller flere luker bak på lyktehuset?

 

Har en stor luke, som ballasten til xenon er montert i + blink. Altså den som heter S4

Den ser sånn her ut. Fryktelig dårlig mobilbilde, men du ser vel i hvertfall forfra..

DSC02305.jpg

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår