Gå til innhold

Angeleyes - høgdejusteringsmotor?

Ranger emnet


PerIndre

Anbefalte innlegg

Lurer på å skaffe meg nye frontlykter til min Opel Vectra B 1996 mod, har sett litt på disse fra BS Bildeler:

 

Angeleyes

 

eller disse:

 

Klarglass

 

Noen som har disse lyktene? Må man skifte høydejusteringsmotor? Er det bare "plug and play"? Må man også evt skjære vekk noe fra karosseriet for å få disse på plass?

 

Er på jakt etter Angeleyes, evt Klarglass-lykter, noen som har noen forslag? (Helst forslag der en slipper å skifte høydejusteringsmotor, eller må til med adaptere)

Per Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine sorte FK angeleyes-lykter var det ikke høydejusteringsmotor.. Men du justerer dem jo bare når du monterer dem.. Det funka hos meg :) Hvis du har en før 1999 modell, må du ha overganger fra kontakten i bilen til kontakten i lykta, men det har de på http://www.wundergeil.dk .. Ellers er det igrunn bare plug and play :)

 

Ser du her; http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167926 , så ser du hvordan det ser ut med sorte FK, på en sort Vectra :)

2001 Subaru Impreza WRX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt de angel eyesene på 1996 mod. På de var det manuell høydejustering. til angel eyes ringene og led lysa måtte jeg koble selv. fulgte bare med løse ledninger.

Passformen er ganske grei. behøver ikke skjære noe.

 

For det er vel delight lykter de øverste...

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

kjøpte mine fra fk ;D skikkelig tøffe. samme som den bilen som var linket til har. det er ikke led lys på disse siden jeg syntes de var kulere. anbefaler de.

 

Lett å montere, bare bruke haue :P Er ett feste som må skjæres bort, gammelt festehull til blinkelyset siden det er separat på prefacelift modellene, men ikke på angel eyes'n. er bare å sage det rett av, det sitter i sideskjermen.

 

Ellers så måtte jeg bytte kontaktene til en nyere type kontakt som var avlang istedet for rund som jeg hadde, om jeg ikke husker feil. Disse fåes gratis på dynga:P

 

Høydemotorene var litt problematisk derimot. Brukte de fra de gamle lysene men måtte modifisere litt her og der for å få de inn i de nye lysene. Får du det til, så kan du justere lysene inni bilen :) good luck :)

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår