SSE Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Hei folkens :cool: Jeg vurderer å selge denne Mer info og bilder her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=329812 Mvh Simen. Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 To ord.... FY FAEN!!!! Den bilen er bare såååå rå. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den på sekundet. En kammerat som egentlig er godt vannt med raske biler var helt blek etter å hå vært med en tur i denne bilen. Den går jo bra, men det er ingenting sammenlignet med kjøreegenskapene som er helt ville. Han kjørte selv Audi S4 men den var som en Lada i sammenligning:-) Lykke til med salget!!! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSE Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Baldrick En kammerat som egentlig er godt vannt med raske biler var helt blek etter å hå vært med en tur i denne bilen. Lykke til med salget!!! Takk takk :D Vært med i _min_ bil? Hvem da? (Eller var det en annen S2000?) Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 I din såvidt jeg vet (er vell ikke flust av S2000 i Stavanger område?).... han heter Kjell Tore (kjørte lilla S4 sedan), og også en annen kammerat har vært med som var like i hundre, han heter Geir Ove Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSE Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Baldrick I din såvidt jeg vet (er vell ikke flust av S2000 i Stavanger område?).... han heter Kjell Tore (kjørte lilla S4 sedan), og også en annen kammerat har vært med som var like i hundre, han heter Geir Ove Åja, hehehe, flere som har blitt litt bleke om nebbet ;) Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 lurte bare på hvorfor du i det hele tatt vurderer å selge denne vanvittige bilen :) Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Eyh.... er ikke du som jobber på Mærsk vel? en smule off topic (skal ikke gjenta seg:D) Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 jeg har sett bilen parkert på korsvoll like ved havnabakken. for en stund siden sto det en impreza på samme sted. er det deg? btw: bilen er fin as Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Et nydelig stykke bil... Hands down... :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSE Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Hei! Joda, jeg jobber i Mærsk, og joda, det hender jeg er hjemme i Oslo, og da står den rett ved Havnabakken. Ikke lett å stikke seg vekk tydeligvis ;) Vil _egentlig_ ikke selge - bilen er jo prima :D, men har kjøpt leilighet i Stavanger sentrum uten egen parkeringsplass :eek: Det var jo lurt..... :rolleyes: Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Hei Simen. Jeg så deg på ESSO i Tjensvollkrysset i dag søndag. Var det salg av bil det gjalt? Bilen din er meget strøken den. Skulle gjerne hatt en slik en. Det var jeg som monterte alarmen i Hondaen din. Ble det noe mer med høyttalerprosjektet ditt som vi snakket om? Du dukket aldri opp hos oss. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSE Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Mr.Stream Var det salg av bil det gjalt? Ble det noe mer med høyttalerprosjektet ditt som vi snakket om? Hei Stig :) Jepp, det var det. Monterte jo en aktiv subwoofer (kjøpt hos dere :) ) og ble i grunnen fornøyd nok med det. Snakkes. Mvh Simen. Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSE Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Bump! Siter SSE S2K Monte Carlo Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 hvor i landet havnet bilen? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by ThAMaZTeR hvor i landet havnet bilen? Hvis han skriver 'bump' for å få innlegget til topps igjen tviler jeg på at bilen er solgt. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg