volvo-peer Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Halla alle volvo fan`s. Har kjøpt en veteran volvo 244. Egentlig skal det være en 1.9 liters motor i den, men den er byttet ut mot en 2.3 liter. som det er satt turbo og intercooler på. det er også byttet topp til 530 og 2.5 simons eksos.skal være ca 160hk så det er jo litt gøy å kjøre også. det var i utgangspunktet veldig lite rust på den. Har bytta venstre for sjerm(og lakka den)Har også lakka panser,kanaler og bagarsjelokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Noen som kan si meg hvordan jeg legge ut bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BørgeAJ Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Gratulerer med fin bil :) Skal du gjøre noe med den? Eller skal du la den være som den er? Siter '87 BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 vet ikke enda...Tenkte du på styling og slikt? hadde tenkt til å beholde utsende ganske orginalt.Bruke penger på bøtte stoler og bensin.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 vet ikke enda...Tenkte du på styling og slikt? hadde tenkt til å beholde utsende ganske orginalt.Bruke penger på bøtte stoler og bensin.hehe Hvis du har Forgasser motor så kan jeg love deg at bensin regninga blir stygg dyr.!! :phatyo Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 har gasser motor ja.....har blitt noen kroner alt.enada jeg bare øvelseskjører(er bare nesten 17år) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Denne som var til salgs i Kongsberg det. Så den kjørte gjennom Drammen mot motorveien for to helger siden tror jeg det var.. Du som kjørte den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvem solgte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvem solgte?? Vegard Ljøterud heter han vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hehe! du har kjøpt den ja! Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 ja.det var vist jeg som kjøpte den ja,men fattern som kjørte den...Er det noe galt i det?(bilen altså) er fornøyd jeg i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hehe! du har kjøpt den ja! hvorfor hehe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 du som har kjøpt denna ja! hehe! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hvorfor skriver alle:he he.noe morsomt med at jeg har kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg