Superb 4x4 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 I dag klarte jeg ikke mere, sommerhjula måtte på! nå ble jeg litt sjalu, jeg vil og ha på sommerdekkene, men er nok i hvertfall to mnd til her oppe før at det er mulig, 15 minus i dag:( gjorde seg i hvertfall med de på igjen:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 takk for utfyldende og godt svar daniel...;) har bestillt 35/35 til min passat, får håpe det blir bra.hihi må jo bare få montert lyktene og nå, det hørtes jo kurant nok ut å få ted til. tok du av fangeren forresten?? er kanskje det enkleste.. hmm var på gumpen å plugget diagnosen inn igår, fant ut at magnetventilen før turboen sansynligvis var gåen...;( Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 takk for utfyldende og godt svar daniel...;) har bestillt 35/35 til min passat, får håpe det blir bra.hihi må jo bare få montert lyktene og nå, det hørtes jo kurant nok ut å få ted til. tok du av fangeren forresten?? er kanskje det enkleste.. hmm var på gumpen å plugget diagnosen inn igår, fant ut at magnetventilen før turboen sansynligvis var gåen...;( De ventilene ryker hele tiden, kjøp forsterket fra ebay.de Tok av fangeren ja, er helt nødvendig. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 mmmmmmmmm sommerfelgene på ja, det hørtes fint ut, hva ble det til med lakking av panserforlengeren din a? pen bil.. :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatisør Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 jeg er rimelig ustø på tysken altså.. har du noe ide om hva den ventilen heter på tysk...? evt. en link Siter tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 mmmmmmmmm sommerfelgene på ja, det hørtes fint ut, hva ble det til med lakking av panserforlengeren din a?pen bil.. :D Ole Panserforlengeren blir lakkert grønn nå om ikke så alt for lenge;-) Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 jeg er rimelig ustø på tysken altså..har du noe ide om hva den ventilen heter på tysk...? evt. en link Den ventilen heter N75. Søker du på det så finner du den. Men jeg ville heller å kjøpt en boost-controller og erstattet N75 ventilen med denne og justert maks-trykk manuelt. Er ihvertfall det jeg skal gjøre;-) Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Nå har jeg fått på ny resirk ventil, så nå får den det den skal ha av luft/bensin. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Tenkte jeg skulle bestille disse bremsene til uka. Er banekjøring med Råner'n på rudskogen snart og det nærmer seg raskt så må få på noen nye bremser før det. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Nå har jeg fått på ny resirk ventil, så nå får den det den skal ha av luft/bensin. Satte tilbake min forge 007 resirk igår jeg, idag satte jeg dumpen min tilbake igjen :p . Bilen lader faktisk 0.1 bar mer med dumpen og går ihvertfall like bra. Jeg har 2 stemplet dump fra forge, så jeg slipper fuskingen på tomgang, og hvis jeg drar på litt så det blåser i dumpen og tar inn clutchen, så står den ikke å hopper opp og ned på tomgang som den andre vanlige dumpen jeg brukte før gjorde. Også er det så forbanna kjedlig og lav lyd i en resirk med åpent filter i forhold til den lyden som det blir med en dump. Det at katalysatoren kan tette seg driter jeg i, jeg har ikke hatt antydninger til at min race kat tetter seg ihvertfall, og den orginale katalysatoren som hadde stått på i ett år med dump på bilen, var fortsatt like fin i følge svendsen eksos. Hvordan resirk har du? Hva syns du om lyden? Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Satte tilbake min forge 007 resirk igår jeg, idag satte jeg dumpen min tilbake igjen :p . Bilen lader faktisk 0.1 bar mer med dumpen og går ihvertfall like bra. Jeg har 2 stemplet dump fra forge, så jeg slipper fuskingen på tomgang, og hvis jeg drar på litt så det blåser i dumpen og tar inn clutchen, så står den ikke å hopper opp og ned på tomgang som den andre vanlige dumpen jeg brukte før gjorde. Også er det så forbanna kjedlig og lav lyd i en resirk med åpent filter i forhold til den lyden som det blir med en dump. Det at katalysatoren kan tette seg driter jeg i, jeg har ikke hatt antydninger til at min race kat tetter seg ihvertfall, og den orginale katalysatoren som hadde stått på i ett år med dump på bilen, var fortsatt like fin i følge svendsen eksos. Hvordan resirk har du? Hva syns du om lyden? Mvh Vet faktisk ikke helt hvordan merke det er på resirken, kjøpte en til 4-500 kr på ebay, men den gjør jobben sin. Men lyden derimot ble helt latterlig i mitt tilfelle. Siden lufta nå kommer ut av luftfilteret, så lager det filteret jeg har en lyd som høres ut som en hund som nyser eller noe lignende. Jeg hadde av downpipen min forrige helg og da så også min cat helt fin ut, har da kjørt med åpen dump i over ett år. Når det kommer til ladetrykket så merket jeg ikke noen forskjell. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 I dag fikk jeg på ny boostcontroller: Funket veldig bra og nå holder trykket seg stabilt hele tiden. Har tidligere slitt med at trykket detter innimellom. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 mye ga du for den da?Den så veldig simpel ut. Lurer på om jeg ikke skal lage meg en sjøl på jobben. Gidder ikke å betale 4-500kr for en ting som ser veldig simpel ut å lage. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 HALLA!! Nice felger asså.. hva heter di? dim? Bilen din kommer seg, tar gjerne imot tips ellers også :P.. får masse ut av tråden din, men har ikke så mye penger å legge i bil alene enda :P.. men men.. morro å lese dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro2005 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Pen bil! :D Når du bestilte de tåkelysene, måtte du betale toll osv for de? Har kjøpt sånne jeg og, og trenger ikke en ekstra "uventet" kostnad for øyeblikket. Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg