Gå til innhold

Golf GTI 8v

Ranger emnet


Polyfibe

Anbefalte innlegg

Har anskaffa meg en Golf 3 GTI.. Ment som bruksbil, meeen siden den allerede har litt styling osv. så ble tanken snudd..

 

bare et problem med den, skulle skiftet en pakning i clutch huset. simringen i clutchstempelet eller noe.

og må ut med hele kassa..

men den første eieren har vært ute med drivakslingen før, og har desverre drevet rundt torx skruene.

tenke da på en mulighet ang. å løsne bærebruene og slippe ned hjulene, så trekke ut akslingene?

 

trenger litt starthjelp her jeg folkens?.. :)

 

Småbilder :)

DSC02433.jpg

DSC00867.jpg

DSC00866.jpg

 

 

takker for svar:)

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den så høy forran som bilde tilsier?

Isåfall så burde første pri før styling være senk!

 

Hei, det er montert senkefjøre rundt hele bilen..

40/40

Her har ikke jeg montert en damn ting, men kan love at den tar fort ned i bakken iallefall.. :)

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du 40mm senk og så mye luft i hjulbuene?

Jeg hadde 30mm tidligere, og under halvparten av det der..

 

hehe, dont ask me. mn ikke akkurat lavprofil på dekka heller da :) blir vell 50 eller 60 strx.. bare få den reparert først. min første pri atm.

 

Kanskje gåen demper i front, er ikke sikkert jeg.. har så vidt holdt på med bilen selv. :)

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at den tar nedi er vel pga det er 14/15" på den og ikke pga at den er lav:p fordi, den er ikke særlig lav :D men uansett..du har sikkert Jamax dempere, da disse 40/40 "senkingen" deres egentlig er 10mm..hadde slike selv og dem suger da de så vidt ikke senker en dritt..

lykke til m prosjektet..personlig ville jeg tatt av dekaler, og fått på noen felger som sto mer i stil til resten av bilen, synes ikke det gjenspeiles så bra med de du har nå..

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at den tar nedi er vel pga det er 14/15" på den og ikke pga at den er lav:p fordi, den er ikke særlig lav :D men uansett..du har sikkert Jamax dempere, da disse 40/40 "senkingen" deres egentlig er 10mm..hadde slike selv og dem suger da de så vidt ikke senker en dritt..

lykke til m prosjektet..personlig ville jeg tatt av dekaler, og fått på noen felger som sto mer i stil til resten av bilen, synes ikke det gjenspeiles så bra med de du har nå..

 

Det kan det helt sikkert være, har ikke sett så mye på det heller jeg. hehe. :)

 

har et sett med disse felgene, bare i sølv farge, som skal settes på når tralla er på veien igjen.. :)

SANY0076.jpg

 

vet, det bli vell mest trolig tatt av alt av dekaler osv.

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår