Gå til innhold

Har blitt svindlet, hva skal eg gjøre? noen som kan hjelpe meg?

Ranger emnet


nissanpower

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke få et behjelpelig forummedlem i Bergen til å ta turen til hans bopel å snakke med han, gjerne med noen venner?

Jeg bare elsker torpedospirer som sitter og gir råd over nettet.

 

Hater tjuvpakk, holdte på å løpe ut etter et par polakker som var i begynnelsesfasen av å bryte seg inn hos naboen i bare boxeren i vinter, men endte med at jeg skrudde på lyset og sto i vinduet istedet. Da forsvant de fort, gitt.

 

Men komentaren her tar kaka. Jadda du skulle løpe ut midt på natta, i bare bokseren og anholde, ikke en, men to kriminelle polakker (hadde de polske flagg på seg?). Det skulle jeg likt å se.

 

Til trådstarter, anmeld saken. Ta utskrift av pm'er og e-mailer dere mellom og legg ved. Langt i fra sikkert at det fører fram, men da får du ta det som en erfaring, surt som det er.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da må du spør hva pakkenr var. Selvom det stinker BS! Og piss at han ikke har noe med saken å gjøre!

 

de har eg spurt om før, de hadde han rotet bort :@

ja de stinker!

 

er jo vell faen han som har ansvare for at eg skal få tilbake de som er mit, tviler ikke på at han har solgt de eller noe!

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare elsker torpedospirer som sitter og gir råd over nettet.

 

 

 

Men komentaren her tar kaka. Jadda du skulle løpe ut midt på natta, i bare bokseren og anholde, ikke en, men to kriminelle polakker (hadde de polske flagg på seg?). Det skulle jeg likt å se.

 

Til trådstarter, anmeld saken. Ta utskrift av pm'er og e-mailer dere mellom og legg ved. Langt i fra sikkert at det fører fram, men da får du ta det som en erfaring, surt som det er.

 

ja ender nok opp med de ja, men får ringe og høre med posten først, forklare dem litt, og så høre om han i de hele tat har sendt noe, vist de går and da

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, ja. Send ham en mail der du skriver at du sender saken til politiet, og forlang at han gjør opp for seg.

 

Prøv å ta kontakt med posten og be dem gjøre ett søk på pakker addressert til din addresse. Si at en pakke er kommet bort, adressert til din addresse, sendt fra det og det postnummeret, mellom den og den datoen, og at du ikke vet pakkenummeret. Nevn også at du tror du er blitt svindlet, og vil ha litt skyts til en anmeldelse, og be de skrive ut noe papir til deg på at ingen slik pakke eksisterer.

 

Jeg er ganske sikker på at posten har lagret sporingsinfo om pakken og kan finne fram til den/avkrefte dens eksistens. Forhåpentligvis vil de også hjelpe deg i en slik sak.

 

Jeg vil også anbefale samtlige andre som er blitt svindlet av samme person om å komme med en anmeldelse for å få litt sving på saker.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så vanskelig å bare besøke jævlen på døra hente stereon OG bilen!?..

 

5-6 lapper er da ikkeno mot en flybilett på noen hundre kroner.. du har jo det gamle nr hans og bare sjekke det mot register, finne adressa og reise til han. and. BÆM! mofo! gi han en bjelle!

 

Lykketil

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte faktisk noe fra idioten idag, skrev dette:

 

" Hei

 

Har vært borte en stund. Du bør mase på Posten Norge, og ikke på meg. Pakken/varene dine har jeg ikke lenger, de er i Posten sine hender. Ta kontakt med 810 00 710.

 

Jeg har ikke noe mer med denne saken å gjøre. Kommer ikke til å forklare meg noe mer enn det jeg har gjort nå. Du kan ta kontakt med min advokat heretter, jeg styrer ikke ordene selv lenger.

 

Ha en fin dag du ja! "

 

 

 

 

Tviler noe så jæveli!

 

å uansett hva skal eg si til dem i posten?

for å sjekke opp dette?

 

 

 

LOL?! MIN ADVOKAT!? haha.. så nå har han virkelig brukt penger på å skaffe seg advokat fordi en maser på å få tilbake stereon sin? dette betyr en ting bare. Gutten har driti buksa og re redd for å få noen på døra. Så det er bare å pakke sekken, ta med deg fattern eller en kompis og løp ned døra hans. hent stereon, OG tving han til å underskrive på salgskontrakt så bilen er din heretter.

 

et så lame svar som at han ikke har noe med saken lenger å gjøre og at du skal kontakte posten.. på hvilket grunnlag?... Latterlig!

 

enten er du feig så gir du faen i hele greja og stenger tråden. eller så gjør du som nevnt ovenfor her! show balls bitch

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør han hva tlf nr til advokaten er tviler på at han har noe nr... og det er faktisk han som sender som burde være intressert i å finne pakken hvis han mener at den er sendt... denne fyren er jo helt på trynet... hvilken advokat er det som gidder å ta en slik sak da??

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å legg ut fullt navn til han og eventuelt faren... alle nummera hans... bare legg ut alt du veit om han... så skal du sjå de fikser seg... hehe

 

skal jer de, vist han ikkje svara sikkeli på PMe ej sente nå, fe sjå no

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han skrev dette på PM

 

Hei, igjen.

 

Pakken er posten sitt ansvar, og det dekkes forsikring på SMART-post inntil 10 tusen kroner. Snakk med posten i det hele tatt. Hvis ikke kan du ta kontakt med Fjell og Sund Lensmannskontor på tlf. 02800, og tar saken videre derifra!

 

Bare sier en ting til deg,

 

Falske beskyldninger har en strafferamme på 6 mnd fengsel evt bøter. Dette gjelder ved anmeldelse, anklage, forklaring til retten, påtalemyndigheten eller annen offentlig myndighet.

 

(Utdrag fra straffeloven § 168)

 

Nå gidder jeg ikke mer. Har også sett at du har laget en tråd om meg, noe som er krenkende, og hvis denne ikke er fjernet innen 24 timer fra 13. mai, vil trådstarter bli anmeldt.

 

Dersom du ønsker mer kontakt med meg, ber jeg om at du kontakter meg på en rederlig måte, isteden for å legge ut alt på et forum.

 

 

hva sier dere?

 

eg svarte dette:

 

Falske beskyldninger. haha

vi hadde en avtale! de er 7-8 månder siden, du løy meg full av drit!

er de rart eg er forbanna?

og de blir kalt svindel, først lovde du meg bilen og så lovde du meg penger for frakten av pakkene, så lovde du og sende tilbake steroen + litt penger, men neida INGEN jævla ting har sjedd! og du kommer kun med idiotiske unnskyldninger,

 

eg sletter ingenting før eg entell får penger for steroen eller får den tilbake! de er ditt ansvar!

 

og uansett, eg har mye mer på deg en de du har på meg!

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen for en fyr, hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet en advoktat selv.

 

Jeg ville sjekket med posten, men det er jo litt rart at han ikke kan gi fra seg sporingsnummeret på pakken.

 

Men må bare si at begge parter i denne saken virker ganske barnslige, men skjønner at begge er ganske oppgitte.

 

Ta en telefon til posten, snakk med dem, kan ikke de hjelpe så gå til politiet.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår