mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 basser solgt? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by mwb basser solgt? Nei den er stadig til salgs:) Er du intressert? Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 UPP:rolleyes: Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by STROSEK 911 UPP:rolleyes: Burde ikke du gjøre noe med avataren din nå? :D Nå som du har sett lyset mener jeg. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Den cd-spilleren, er det bare dritt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 veldig interresert i den sub ja. tar kontakt om litt når lønningspose kommer. trenger en midlertidig sub i bil mens jeg bygger nytt anlegg. pris for sub ? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by mwb veldig interresert i den sub ja. tar kontakt om litt når lønningspose kommer. trenger en midlertidig sub i bil mens jeg bygger nytt anlegg. pris for sub ? Står i tråden, 1000; for både kasse og element:) (kassa brukte jeg 1800; på) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by mfafa Den cd-spilleren, er det bare dritt eller? Er nok ikke en high-end spiller, men den virker;) Du kan få den for 400; Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by eirikoo Burde ikke du gjøre noe med avataren din nå? :D Nå som du har sett lyset mener jeg. He he, klarer ikke helt å gi slipp på den avataren, fett bilde:D Blir nok den foreløpig, her inne hvert fall;) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 kan kjøpe de av deg for 200 :D send i brevoppkrav vis de veier under 1 kilo! Reinert Andersen Bieveien 28 3172 Vear Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Rino kan kjøpe de av deg for 200 :D send i brevoppkrav vis de veier under 1 kilo! Reinert Andersen Bieveien 28 3172 Vear Mvh Reinert Andersen Kan sende deg høyttalerne fraktfritt(jobber med logistikk), send meg en pm, så kan vi gjøre en avtale.. ooh, big money :D Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by STROSEK 911 Er nok ikke en high-end spiller, men den virker;) Du kan få den for 400; jeg gir deg 250 for den i dag. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by pumpedyse jeg gir deg 250 for den i dag. Gir du mere for den imorgen :rolleyes: Seriøst, da er det bedre å beholde den! 399,50 idag;) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Liten oppdatering :) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg