mjepson Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hva bredde og ET har du på felgene? og hvor mye valset du foran og bak? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 hva bredde og ET har du på felgene? og hvor mye valset du foran og bak? Det er 8,5. med 35 inpress. Måtte valse mest bak, og fjernet øverste skrue på lokariskjerm frem, med litt valsing:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet Mai 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2007 Hey ! Du kan dette med å bygge fete biler, Petter ! Må si denne ble Nydelig ! Nesten sånn jeg vil kjøpe denne av deg også :D Men regner da med du skal ha denne bilen en stund først. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Feet sportsback. :D Men har ikke tenkt å ha svart grill a? Har en til salgs.. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 sinnsykt pen bil! bildet som er tatt fremmefra utenfor garasjen har lagt som skrivebordsbakgrunn her siden bildene kom på nett :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 lekker ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Jeg likte den bilen. Lett. Gief? Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Feet sportsback. :DMen har ikke tenkt å ha svart grill a? Har en til salgs.. ;) Tror jeg vil ha crome grill jeg. men takk for tilbudet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hey ! Du kan dette med å bygge fete biler, Petter ! Må si denne ble Nydelig ! Nesten sånn jeg vil kjøpe denne av deg også :D Men regner da med du skal ha denne bilen en stund først. hehe Hehe.. Takk for d du:) Tror bilen blir til salgs iløpet av sommeren her ja. Har planer om ett nytt prosjekt allerede:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 sinnsykt pen bil!bildet som er tatt fremmefra utenfor garasjen har lagt som skrivebordsbakgrunn her siden bildene kom på nett :respect Takk takk takk:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Tror jeg vil ha crome grill jeg. men takk for tilbudet:) Oki. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 så denne på vei opp fra våler her forleden... måtte være den.. på shell alvdal.. sjukt lav! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Nice :) Desidert den råeste bilen hitill på bilforumet, kanskje fordi jeg drømmer/har planer om å bygge en helt lik en iløpet av året, eller som du skriver att den er til salgts i løpet av sommeren, kontakt meg, tar den på dagen. penga klare :)Flere bilder hadde jo også vært helt supert, det ene bildet forfra var bra, synd det var litt blast bare... Hehe.takktakk:) Kan snakkes om det iløpet av sommeren da:) nr mitt er 47314054:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lili Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 så denne på vei opp fra våler her forleden... måtte være den.. på shell alvdal.. sjukt lav! Ja det stemmer det. Skal til våler til helgen også:) vwaudi treffet.. Joa den er lav, men har tatt opp fronten ca 1,5 cm nå. var litt ekkel å kjøre:) Men veldig rått synes jeg ialefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Rååååå bil du har der...Den er helt konge :win... Ser ut som du har brukt mye tid og penger på dette prosjektet. Lurer på hvordan du kommer deg over "veidumper" med så lav bil?? Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg