Gå til innhold

Da røk bakakslingen.. Hvem sa mopedeffekt oeb!??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

værra snill med dekka mine nå....og felga

 

Er det du! Men det må jo brukes av og til:) Har ikke fått noen hakk i dem enda, er bare komt noen asfaltflekker fra desse for*anna vegvesen folka som legger asfalt i slaghulla uten å tromle etter seg! Men jeg har fjernet mesteparten av dem. Er ikke lett å holde felger strøkne på en bil som blir brukt hvær da på fantastiske vestlands veier:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bor ganske avsides. Har 1.6km med smal vei fra hovedveien og inn hit. Og der er det ikke snakk om å asfaltere hele områder, her bare spar de ut en klatt, tråkker litt på det og kjører til neste hull. Så kommer jeg med de ny vaska felgene mine..

 

Er det dårlig lakk kvalitet på dine? Mine har litt sånn sprekk lignende greier noen plasser. Tenker på å få sandblåst dem og få ny lakk og polere kanten enda mer til neste sesong kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kunne se er det vell ikke diffen som er problemet???

var det ikke pinjong drevet som var litt rufsette? eller kommer dett av løse deler fra diffen? jeg kjører dana lamell sperre kjøpt hos pedersen og den funker knall fint.... blir to svarte striper etter min.... det er verre med gir kassa....:knock:

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern: Det var pnjongen som manglet noen tenner, og en gjennomgående pinne som holder fast de fire små tannhjula i diffen som hadde moet hullet sitt ovalt så det var hauevis med slark i den. Så var boltene til venstre lager bokk løse og som på bildet var de skeve og lager ringen sprekkt.

 

Jeg har heldigvis ikke problemer med at kassen skal ryke:D

 

DaButcher: Har ikke fått noe bremsevæske på dem jeg, men har hørt om andre som har hatt samme saken med lakken på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår