LatSaab Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har en 2 mnd gammel Saab 9-3 SS Vector (bilde). Den var teflonbehandlet da jeg mottok den og jeg fikk beskjed om at jeg ikke måtte vaske den med svamp eller børste før det var gått en mnd. Nå vasker jeg den ca. 1 gang pr. uke, men det er en ting som plager meg. Nederst på sidene (under gummilisten) blir det ganske "nuppete", og dette er svært vanskelig å fjerne med vanlig vask. Noen som har gode råd om dette? Når bør jeg egentlig begynne med polish? Og er det noen "shineprodukter" man kan/bør bruke etter hver vask? Takknemlig for gode råd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 one and only !!!!clay!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 one and only!!!!clay!!!! På "nuppene"? Er disse nuppene asfalt avsetning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er ikke så enkelt og tipe hva det er, men prøv og claye bilen etter en vask. da blir det meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Tar ikke dette "rotta" på teflonen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Clay tar ikke "rotta" på lakkforsegling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hvor får man kjøpt Clay da, og er det no spes merke som er best? Er helt noob på dette så dere får ha meg unnskyldt :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Meguiars Quick Detailer eller noe. Er en claybar og en spray som du skal bruke sammen. Koster vel i underkant 300,- på Bilxtra. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Meguiars Quick Detailer eller noe. Er en claybar og en spray som du skal bruke sammen. Koster vel i underkant 300,- på Bilxtra. Takker og bukker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Fant forresten Meguiar Quik Clay Detailing System hos Jegard Handels Nettbutikk til kr.239,- Er vel en ok pris det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Husk å sjekke fraktprisen oppi det hele da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Husk å sjekke fraktprisen oppi det hele da :) Kjøpe no mer snadder når jeg først holder på, så blir nok ikke det så gæli :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg