Gå til innhold

Bruker du facebook?

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

man kan lure fjortissjenter til og sende nakenbilder av seg selv....good fun

ikke og annbefale.

 

snakker av erfaring.

legger med en liten historie jeg skreiv på et anna forum :P

 

oki dette har vært en "fin" dag.

skole, kjøre timer (blei ferdig med by kjøringa i dag)

 

ja alt i alt en perfekt dag heilt til..

 

jeg sitter på pc`en og snakker med folk om alt og ingentingen da pappa plutselig kommer inn døra mens han er i telefonen.

han sier ting som "ja nå står jeg her med han" så tankene fyker igjennom huet mitt, hva har jeg gjort, hva har skjedd?

 

så tar han meg med ut i ganga og fortsetter og prate i telefonen, så spørr han meg, du, har du noe kontakt med ei som heter..........? og jada jeg kjenenr jenta, snakka mye sammen på msn, mobil og slikt. kjenner jeg blir uggen i heiel roppen og det første som faller meg inn er "er ho dø?"

 

så står jeg og venter og venter og hører på samtalen, finner ut at det er en sinna norlending, glosene fyker om øra på fattern.

 

så får jeg spørsmålet "har du send noen mmsèr til denne jenta med bilder som egentlig ikke burde ha sett dagens lys?"

 

tankene raser i hodet mitt, orkanen har starta, blir ejg annmeldt? blir jeg bura inne hva skjer?

 

svaret er enkelt "ja jeg har gjort det, men det var ikke av meg"

 

saken er som følger:

 

jeg har kjent jenta lenge nå og vi har aldri sett hverandre, bare snakka på msn og slikt, så en dag fikk jeg en mms av ho, i bare truse og oppfordring til og bytte bilder.

For min del går det ei grense der, skal jentane se utstyret mitt så får de komme og se det og prøve det også om de føler for laugh.gif

men i jallefall jeg svarte jenta med unnskyldninger og ho maste mere og mere. På dette tids punktet hadde jeg allerede fått to bilder av hu uten truse på for og si det fint.

så jenta spørr og spørr og jeg finner på unnskyldninger heile tida, til jeg finner på det geniale: hvorfor ikke finne ett bilde på internett og sende til ho?

og det gjør jeg. det skal sies at jeg IKKE liker og se på slike bilder men heller det enn og sende bilde av meg selv til hu.

så finner jeg ett passende bilde, skalerer det og trikser litt photoshop for og få det til og se ut som noe jeg kunne tatt selv.

sender bildet til jenta i håp om og få fred i fra maset.

 

så tilbake til telefon samtalen, finner ut at det er FAREN til jenta som nå står og diskuterer bildet med faren min, jeg blir flau og spreng rød i fjeset.

 

så ejg legger alle korta på bordet, forteller hva som har skjedd og ber til gud om at noen tørr tro meg.

 

og på toppen av det heile så står mobil nr mitt regga på pappa, så faren til jenta hadde gått inn og funnet opplysninger om pappa på nettet før han ringte og skjelte han ut, faren til jenta trodde selvsakt at det var bilde av kuken til pappa og han hadde funnet ut av at han var en mann oppe i 40 åra og dermed trua han med annmeldelse.

 

saken er løs nå men for en dag det har vært tongue.gif

sorry for skrive leifer

:knock: ikke bare bare med fjortiser heller :fuckme2:

ville jo ha flere av ho :D

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hva det er som er så revolusjonerende med facebook! Kan noen fortelle meg hemmeligheten?! For jeg ser bare en høy med folk som skriver jål om seg selv og skribler i gjestebøker. WHY OH WHY er dette så sinnsykt populært?

 

De har vel også nylig fått tilbud fra google på x-antall milliarder! Sykt...

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det er som er så revolusjonerende med facebook! Kan noen fortelle meg hemmeligheten?! For jeg ser bare en høy med folk som skriver jål om seg selv og skribler i gjestebøker. WHY OH WHY er dette så sinnsykt populært?

 

For meg som sitter i Thailand og savner venner,famile,kompiser og kjæreste er det en helt genial måte å komme i kontakt med de på. Også genialt med å dele bilder fra turen, osv...

 

Noen professorer på en høyskole (Ellerno) har faktisk sakt at

Det er sosialt selvmord og ikke være medlem av Facebook

Nå syns jeg ikke det er så ille å ikke være medlem. Men at det er sosialt å være medlem der det er sant

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva det er som er så revolusjonerende med facebook! Kan noen fortelle meg hemmeligheten?! For jeg ser bare en høy med folk som skriver jål om seg selv og skribler i gjestebøker. WHY OH WHY er dette så sinnsykt populært?

 

De har vel også nylig fått tilbud fra google på x-antall milliarder! Sykt...

 

Det er ikke revolusjonerende i det hele tatt. Derimot er det helt klart den beste av de forskjellige nettstedene som tilbyr noe av det samme. Enkelt og greit...

 

Facebook har lagt vekt på funksjonalitet og tilgjengelighet i stedet før å bruke tid på å lage støtte for grusomme bakgrunner og blinkende gif'er (ref MySpace). Facebook er en kompromissløs og omfattende tjeneste som gjør jobben sin uten dill dall. Hurra for Facebook! :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ikke og annbefale.

 

snakker av erfaring.

legger med en liten historie jeg skreiv på et anna forum :P

 

 

:knock: ikke bare bare med fjortiser heller :fuckme2:

ville jo ha flere av ho :D

 

 

 

 

 

haha du er urutinert......når de ber om bilder tilbake er det bare og finne en ny en

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår