Naits Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg får følelsen av at svært mange bruker facebook, men jeg lurer på hvor mange det egentlig er. Derfor vil jeg se hvor mange av dere som bruker det. Dette er altså ikke en tråd hvor du skal skaffe deg venner på facebook, men rett og slett en undersøkelse :D Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg gjør:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hva er facebook? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hva er facebook? http://www.facebook.com Et enormt nettsamfunn, ala Nettby og Blink bare i mye større grad og omfang. Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg bruker det. Men vær klar over lumskhetene de har. Bl.a kan du ikke slette bruker, Facebook eier rettighetene til alt du gjør og skriver der inne, og Facebook har med i villkårene at de har rett til å endre de når de vil. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacobsen Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Nope - facebook er ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Nope - facebook er ut. Enig;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det er bra at det er 'ut' og alle har det. På den måten finner man best frem til gamle kjente :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Konspirasjonsprogram! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 jeg får faen meg ikke regga meg.. Jeg er vist for ung til å jobbe (i følge facebook), også har jeg ingen highschool mail. WTF! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Joastarlet; Min bror på 13 fikk til å regge seg, da må du også klare det! :) Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Har aldri falt meg inn å melde meg inn i facebook, nettby, WhereAreYouNow, blink og alle de jallastedene. Hvorfor skal alle være medlem der egentlig ? Kan man gjøre noe annet enn å lage profil, legge til venner og skrive i hverandres gjestebok ? Woohoo drit kult.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Har aldri falt meg inn å melde meg inn i facebook, nettby, WhereAreYouNow, blink og alle de jallastedene. Hvorfor skal alle være medlem der egentlig ? Kan man gjøre noe annet enn å lage profil, legge til venner og skrive i hverandres gjestebok ? Woohoo drit kult.. man kan lure fjortissjenter til og sende nakenbilder av seg selv....good fun Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 jeg og Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 man kan lure fjortissjenter til og sende nakenbilder av seg selv....good fun kanskje jeg skal melde meg på..hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg