Aron88 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei Jeg har en GTI med G60 breddere. Men disse skal over på min golf 2 1.8. det sitter ikke noe på denne.. men det jeg lurte på er om jeg må gjøre noe med skjermene for å få breddinga på? må jeg banke ut hjulbuene også sette på bredingen eller er det bare å smekke rett på? Og golfen er svart..hva er best, lakkere dem i samma farge som bilen eller ha dem i "matt" svart som de kommer orginalt? Gjerne sleng opp bilder av prossessen.. PS!! Er det noen mulighet å se at det ER g60 bredding, og ikke bare GTI bredding? siden de sitter på en GTI, alt jeg har å gå etter er forrige eiers ord =P Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Skjermbredderne fester du med pop nagler :) Skjermene trenger ikke modifisering. Behold plsten uten lakk på. Edit: G60 bredderne er breiere enn gti, spesielt bake tror jeg.. GTI bygger ikke noe ut bake liksom.. De bare ligger helt intill skjermen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Skjermbredderne fester du med pop nagler :) Skjermene trenger ikke modifisering. Behold plsten uten lakk på. Edit: G60 bredderne er breiere enn gti, spesielt bake tror jeg.. GTI bygger ikke noe ut bake liksom.. De bare ligger helt intill skjermen :p Hvor får jeg tak i popnaglene ? Har dem hos Møller ? Fikk med noen feite skruer da jeg bestilte mitt sett :( Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 gå i en vilken som helst jernvarehandel, Byggmakker, jernia, clas olson osv... så finner du nok:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 gå i en vilken som helst jernvarehandel, Byggmakker, jernia, clas olson osv... så finner du nok:) Jo, vet at dem har overalt, men lurte bare på om det var en spessiel sort, størrelse etc. :D Er blank på akkuratt det der og vil helst ikke ta fatt i stjernejernet å skru dem på plass, ser heilt mongo ut hehe :) Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 mål hvor stor hulla er og kjøp deg popper som har lik diameter, trenger sikkert popper som er minst 10mm lang, men det er da bare å måle d:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 stjeler bare de som sitter på GTI'en jeg :) men jeg må ikke fikse på hjulbuene i det hele tatt? bare feste den med pop nagler og thats that? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Bare å montere rett på, men bruk helst rutelim og lim dem på også, og skru/pop fast. G60-breddinga er betraktelig breiere, speseielt foran. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 en på vw-audi forumet sier at jeg må kappe til skjermene for å få G60 breddingen til å passe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Edit: G60 bredderne er breiere enn gti, spesielt bake tror jeg.. GTI bygger ikke noe ut bake liksom.. De bare ligger helt intill skjermen :p ørlite breiere bak men mye breiere foran.. Du trenger ikke å gjøre noe med skjermene for å få dem på. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 man trenger vel ikke å gjøre noe, men viss man skal få "bruk" for de, så burde vel skjermen ligge ut til breddern. For det er vel ca 1cm fra skjermen til breddern, å har man senket en del så vil jo dekket ta i skjermen. Avhenger selvsagt av felg å sånt, får har man g60 bredding bør det jo være litt brede felger å. I allefall min meining da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 man trenger vel ikke å gjøre noe, men viss man skal få "bruk" for de, så burde vel skjermen ligge ut til breddern. For det er vel ca 1cm fra skjermen til breddern, å har man senket en del så vil jo dekket ta i skjermen. Avhenger selvsagt av felg å sånt, får har man g60 bredding bør det jo være litt brede felger å. I allefall min meining da :) hva mente du nå? :P jada..blir nok noen old school felger etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hva mente du nå? :Pjada..blir nok noen old school felger etterhvert :) hehe, når du setter på G60 breddern, så er den en del breiere enn org skjerm. Sånn att du kan dra ut\banke\valse skjermen så den ligger ut til breddern. Å da kan du senke\ha på store hjul å sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hehe..sånn ja :P skulle ta av de fra GTIen..da var de skrud i hjulbuen, men hjulbuen oppunder på GTIen er mye breiere enn på min vanlige 1.8. så er litt usikker på hvordan jeg skal feste det.. Noen som har en FAQ på hvordan man setter på bredding? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 rett og slett bare sett dem på. hulla til pop-nagla (som fåes kjøpt på møller, svarte og i rett storleik) vil passe perfekt, så bare popper du dem på! its as easy as it sounds Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg