Hassa Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hadde blått neon lys jeg og når jeg tenker meg om :p som jeg aldri brukte, ble litt for fjortiss etter hvert syntes jeg.. Selvom det er pent å se på biler som kommer med neonlys i mørket. Ja det ser bra ut det her..savner setene og sitte stillingen i preluden, satt fint og lavt gitt! Gamle Preluden min kostet 419 000kr i 1987, så det var ingen billig bil, og det merkes med allt det elektriske osv. Var ikke direkte vanlig med el. speil, takluke,vinduer osv. på den tiden. + 4 hjuls styring selvfølgelig =) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 da var jeg kommet til rute bytte i går.. Fy faen til møkk! For det første så var det det hardeste limet jeg har vært borti. fikk så vidt laget hull til piano tråden. og når jeg fikk begynnte å skjære så tok det dødslang tid. Når jeg endelig fikk ruta av så var det rust i fra helve**e! Må sveise igjen to hull på 3x10 cm. helt villt. værste jeg har sett. Rakk bare å ta den små rusta rundt og sveise igjen et av hullene. skal låne et sveise apparat hjem nå så skal sveise det og bytte rute hjemme og så klart fjærne emblemer. Lånte meg prøve skilter i går å kjørte bilen hjem fra jobb med på teipet rute :) Glemte kamera da :( Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Snakker om maks uflaks! I dag har jeg sveiset rust og sveiset på et nytt fleksi rør til eksosen forran også limt i ruta. Men det er så forbanna Typiskt! jeg gjord da alt dette på jobben. så lånte jeg meg prøveskilter for å kjøre bilen hjem. men når jeg var kommet til fetsund (et par km.) så kommer det en stoor trailer i motgående og slenger opp en stein som så klart treffer ruta. Fader ass! gikk ikke mere enn noen minutter på veien før ruta av sprekt igjen. Se her! Ser den ikke utenpå da men.. Veit at ruta trenger en vask.. :) Jeje.. prøver å sende den på eu-kontroll.. så får vi se. Har bestillt ny lydemper fra simons 2,5" inn og ut. den første lyddemperen. Får den i morgen.. så skal jeg bygge resten av eksos anlegget. har også fått tak i 40mm senke fjører, men gikker ikke sette dem på før jeg har stive dempere. :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Fleksi røret ferdig på :) Denne her er det som skal byttes ut.. pluss større rør da :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jah.. har ikke skjedd mye i det siste.. vært litt slapp :P Her er den midtre lyddemperen som skal på hadde også en liten photoshoot :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Har kjøpt 2 12" kickere God plass? HAr også sotet Rutene på bilen untatt bakruta. skal ta den senere. har flere bedre bilder av det på kameraet, men tar det i morgen. har også senket bilen 40 foran. skal senke bak nå også bare jeg får ei foring. Skilter er det også på bilen nå :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Er alltids kult med lude-prosjekt av den årgangen der ;) om du ikke er det så kan du jo registrere deg på club-honda.org og skrive litt der og ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 da røyk automat kasse så blir manuell litt fortere enn forventet. Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Nå starter moroa :) Har kjøpt meg turbo nå :) Skal demontere litt og skjekke ut om åssen grenrøret skal lages. og finne ut hvor div rør og slanger skal gå til helga. Blir bilder da :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Det er fint å høre =) Vet du åssen oppsett du skal gå for enda da? Smidd innmat? Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 tror nok det blir orginal inmat. har ikke sett noe smidde stempler osv til denne bilen... er minimalt med snax til gammal honda har jeg erfart. :( Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 tror nok det blir orginal inmat. har ikke sett noe smidde stempler osv til denne bilen... er minimalt med snax til gammal honda har jeg erfart. :( Er ikke noe problem å få tak i smidd innmat, får det til så og si alle biler, blir bare custom bygd. Litt dyrere selvfølgelig, men ikke så veldig mye. Jeg måtte gjøre det til min gamle e30 325i. Men hvis du ikke har tenkt til å ha så mye krefter i hondaen, så skal den motoren tåle endel. Jeg kjørte min hardt og dro den endel på turtall, og den holdt som aldri før til siste slutt. Så hvis du lader ca. 0.5 bar så tror jeg det vil holde en stund. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 tenkte jeg skulle prøve å smække på en snurrbert. og når motoren ryker så kaster jeg i en 2.2 v-tec fra den nye modellen. ;) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 tøft prosjekt. lykke til videre Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg