SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Vi er en gjeng som lurer på å kjøpe oss russebil for tiden. Jeg kom over en 85mod caravelle med gåen toppakning som skulle selges billig. Noen som har peiling på hva det kan koste å skifte toppakningen? Hvor mye i deler og hvor mye i arbeid? Setter stor pris på svar her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Offtopic, kjøp dere chevy mann.. Med skikkelig v8.. BROMBROM Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Er ikke toppene en svakhet på Caravelle? Er vel vanligvis ikke bare pakningen som ryker, men også toppen? Og da er vel motorbytte den beste løsningen. Jeg er ikke 100% sikker på dette, men noen jeg kjenner røyk toppakninga/toppen på sin Caravelle. Det enkleste var da å bytte hele motoren. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Kommer an på hvilken motor som sitter i den da. Er det dieselmotor så er det helt likt som på en Golf, men er det vannbokseren kan det fort bli dyrt. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg