MercedesMotor Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 En venn av meg sa at man kan bli tatt hvis du kjører fort og har navigasjon i bilen. F.eks: hvis du kjører i 70 i 60 sone og har en navigasjon i bilen, kan man bli tatt for å kjøre for fort gjennom navigasjonen? Er det mulig? Jeg tror ikke på han, men vil være 100% sikker:crazysant: Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 skulle dette vært tilfelle så må jo alle navigasjonsenhetene som finnes vært regristrert på lik linje med en mobiltelefon....Dette er bullshit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 tenkte meg det. Takk for svaret ;) Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ikke hadde noe slikt blitt godkjent av datatilsynet som vi er så heldige å ha i norge heller.. Så dette er bullshit :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 var faktisk snakk om at dette burde bli lovlig å sjekke for politiet osv.. men som det meste ble dette bare snakk og aldri noe av etter det eg vet :) da hadde vel så og si alle latt være å kjøpe navigasjon ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hæ? Du mener at politiet skulle finne ut via navigasjonen din at du kjørte for fort? Det er jo uansett teknisk umulig - en GPS mottar bare signaler - den sender ikke. Ergo kan ingen vite hvilken hastighet du kjører i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Du kan skjekke det via og måle distansen over tid. Var / er vel i forbindelse med ulykker dette var / er snakk om. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 når du kobler gps til pc får du se logg over når gps enheten har vert hvor. på den måten får man og se hastigheten mellom de forskjellige punkter. per i dag har politiet ikke lov å gjøre krav på å få se gps loggen, MEN (!) om du IKKE har kjørt for fort, kan du bruke gps loggen for å vinne saken mot radaren. Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 når du kobler gps til pc får du se logg over når gps enheten har vert hvor. på den måten får man og se hastigheten mellom de forskjellige punkter. per i dag har politiet ikke lov å gjøre krav på å få se gps loggen, MEN (!) om du IKKE har kjørt for fort, kan du bruke gps loggen for å vinne saken mot radaren. Det forutsetter jo at GPS-mottakeren har denne funksjonen, og det er det langt i fra alle som har. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Du kan skjekke det via og måle distansen over tid. Var / er vel i forbindelse med ulykker dette var / er snakk om. Korrekt. Så vidt jeg husker så er dette blitt prøvd ut i sverige på enkelte volvo'er. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg