Gå til innhold

74 mod golf med skilter + flere uten skilter (delebiler/prosjekt)

Ranger emnet


Shellvis

Anbefalte innlegg

Heisann

I går fikk jeg øye på en gammel einser med skilter som sto parkert blant masse skrot. Kjørte innom og tok en prat med eieren og det viste seg at det var en 74 mod. Bilen skulle vært eu godkjennt, å jeg skjønner godt hvorfor han ikke har gjort det. Bilen var i heller dårlig forfatning og det manglet orginal fangere.

 

Det viste seg også at samme karen hadde flere gamle golfer på lur,, 1 skk 75 mod + 1 stk 76 mod og en som var 78 eller 79 mod. Jooo også hadde han et par stykker fra 80 tallet, der den ene var med takluke.

 

Han pratet også om at han hadde kjøpt inn noen deler til den 74 modellen,, men ikke kommet noe lengere enn det.

 

Alle bilene var til salgs, men for min del har jeg 2 prosjekter stående så jeg får klare meg med det.

 

Så er det noen som synes dette høres fristende ut så send PM så skal dere få mob nr til han som har bilene,,, men husk de er i dårlig forfatning og befinner seg i Mysen området (Østfold)

 

Shellvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å begynne med restaurering av denne nå, har flere prosjekter som står foran i køen... Så bilen er trygt plassert i en tørr låve.

Bilen er forholdsvis bra for rust, men er sliten teknisk og stygg i interiøret.

 

Er interessert i kjøpe deler til denne:

- interiør til urgolf

- kromfangere

- sære 74 deler som f.eks trommelbremser foran og fotpumpe til vindusspyler

 

Send en PM hvis du har noen av disse delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jo, 1,1 literen ble produsert med trommelbremser foran fra oppstarten i mai 74, og noen måneder framover.

 

Men jeg har foreløpig ikke vært kar om å finne ut hviken dato/chassisnummer de gikk over til skivebremser. Så hvis noen har noe informasjon om dette er jeg takknemlig.

 

Jeg mener det satt tromler foran på min 76 L 1,1.

Det var i '87 jeg bygde den om så hukommelsen kan kanskje spille meg ett lite puss...

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår