Gå til innhold

Noen som driver med dykking her?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Det er ekstremt moro! Litt vektløshet skader ikke..

 

Under dykkerkurset mitt fant vi en gammel Opel.. Så ut som om den hadde ligget der en god stund.. Noen av folka tok ut kassetten og gjett hva det var? Det var Rune Rudberg - Ut Mot Havet.. hehehehe!!

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dykker. har bare open water da.

 

Det er ganske gøy å dykke og jeg vil annbefale det til alle. Koster vel ca 1700kr for et relativt rimelig kurs + abc utstyr (1000-1500 kr)

 

har jævelig lyst til å dykke i narvik (masser av vrak fra ww2) men da må man vel ha advanced openwater. (har ikke så mye penger å spandere på dykking da jeg er student)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dykker. har bare open water da.

 

Det er ganske gøy å dykke og jeg vil annbefale det til alle. Koster vel ca 1700kr for et relativt rimelig kurs + abc utstyr (1000-1500 kr)

 

har jævelig lyst til å dykke i narvik (masser av vrak fra ww2) men da må man vel ha advanced openwater. (har ikke så mye penger å spandere på dykking da jeg er student)

 

Må nok ha AOWD med Vrakdykking da ja.. Har vrakdykka i malta, og det er noe å anbefale! Ekstremt mye å se, og fikk ikke sett alt på 2 uker enda vi dykka 11 av 14 dager..

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk et program nå om haidykking på Bahamas. Jeg gjorde dette selv på mitt 5 dykk :D Absolutt og anbefale, men ikke så skremmende som hu på NRK i dag skulle ha det til.

 

Har vel noen bilder fra det om noen er interesserte :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk et program nå om haidykking på Bahamas. Jeg gjorde dette selv på mitt 5 dykk :D Absolutt og anbefale, men ikke så skremmende som hu på NRK i dag skulle ha det til.

 

Har vel noen bilder fra det om noen er interesserte :D

Ja, sleng dem uti :)

 

Hvem på NRK?

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedre å dykke på vinter'n enn om sommer'n mange steder ;)

 

Har Open water

 

Jo. det er sannt, men det er så mye hyggeligere med allt rundt dykket på sommeren :)

 

Noen fler som sliter med å glemme å pisse før man går i vannet? Heheh, tror jeg må opp på hvert andre dykk for å pisse :klovn:

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ha AOWD med Vrakdykking da ja.. Har vrakdykka i malta, og det er noe å anbefale! Ekstremt mye å se, og fikk ikke sett alt på 2 uker enda vi dykka 11 av 14 dager..

 

På det vraket uttafor eller i Valetta der? Der har jeg også dykka:)

 

Har Advanced Open water diver, er utrolig gøy! Har bare dykka på Malta og i Thailand, i thailand var det mye fine fisk å se:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår