sunflyer Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hei, Hvordan bytter jeg glødeplugger på min Volvo v70 2.5 TDI. Er det mye arbeid, enkelt osv ?:) Takk for svar Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Av med plastdekselet, så ser du dem. Da er det bare å ta av ledningene og skru dem ut, litt trangt noen steder. Har du dårlig gløding?? Er ikke sikkert det er pluggene som er årsaken til det. Har slitti med dårlig gløding på min 2 vintre nå. Å nå viser det seg at feilen ligger i hjernen. Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Av med plastdekselet, så ser du dem. Da er det bare å ta av ledningene og skru dem ut, litt trangt noen steder. Har du dårlig gløding?? Er ikke sikkert det er pluggene som er årsaken til det. Har slitti med dårlig gløding på min 2 vintre nå. Å nå viser det seg at feilen ligger i hjernen. Kjøpte meg ei "langpipe" før jeg bytta pluggene på min... var mye enklere å komme til da. Siter Live Your Dreams http://www.kesagen.no '98 V70 2,5 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg