3000GT Skrevet Mars 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2002 Er det noen som har erfaringer med denne bilen? Hadde bilen min på service i dag, og tittet litt rundt i lokalet når jeg ventet på at den skulle bli ferdig. Der stod en splitter ny Galant med full pakke. Jeg må si jeg ble virkelig betatt av bilen. Skikkelig lekker, og for en front. Vurderer derfor å bytte inn min bil nr 2 ( Ikke GT'en nei :) ). Men kunne tenke meg å få litt info om noen som kjenner bilen. Alle innspill blir mottatt med stor takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikaze Skrevet Mars 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2002 Originally posted by 3000GT Er det noen som har erfaringer med denne bilen? Hadde bilen min på service i dag, og tittet litt rundt i lokalet når jeg ventet på at den skulle bli ferdig. Der stod en splitter ny Galant med full pakke. Jeg må si jeg ble virkelig betatt av bilen. Skikkelig lekker, og for en front. Vurderer derfor å bytte inn min bil nr 2 ( Ikke GT'en nei :) ). Men kunne tenke meg å få litt info om noen som kjenner bilen. Alle innspill blir mottatt med stor takk. Hallo Er enig i at det er en meget stilig bil. Jeg liker spesielt utgaven med Evo-Styling og sotete ruter. Den har en slik aggresiv front, ligner litt på EVO6, med store luftinntak og sideskjørt. Sett på 18" felger og senk den litt så har du en av verdens peneste framkomstmidler spør du meg :) Den skal visst gjøre 0-100 på 9.7sek med minste motor (2.0 på 136h.k). Synd de ikke selger VR4 utgaven i Norge (V6-Turbo/Twinturbo?) med 320H.K. De selger heller ikke den sportslige utgaven GTS/GTZ utgaven med 220h.k. Syntes Galanten gjør seg best i sølvfarge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Hallo! Jeg er en skikkelig Galant freak! Vi har en Mitsubishi Galant V6 som går ganske bra. Jeg kan faktisk ingenting om den nye Galanten fordi jeg har ikke giddi å lære noe om den, men hvis du vil ha info om den, så må du gå på en amatør side om den. Amatør sidene om biler er ofte bedre enn fabrikantens sider. Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Fatter hadde en sånn 2.0 før han flyttet. Går faktisk greit når den bli pisket og dem ligger faktisk overaskende godt på. Det er noe sikkelig avansert understell på de. Gode å kjøre, mye utstyr, grei plass og 5 års nybil garanti. Kan anbefales for de som liker grevlinger. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 De nye galantene er stilige.. Skikkelig aggresiv front på dem.. Som sagt, litt senking og 18" felger så er dem feite.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 tør mann spørre om bilde ? :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Ja...mi må ha bilde! Vent litt...... og så motoren: dukenukem Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Må ikke være stv da... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Den var sinnsykt rå! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg