Gå til innhold

2002 Galant stasjonsvogn!


3000GT

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med denne bilen? Hadde bilen min på service i dag, og tittet litt rundt i lokalet når jeg ventet på at den skulle bli ferdig. Der stod en splitter ny Galant med full pakke. Jeg må si jeg ble virkelig betatt av bilen. Skikkelig lekker, og for en front.

 

Vurderer derfor å bytte inn min bil nr 2 ( Ikke GT'en nei :) ). Men kunne tenke meg å få litt info om noen som kjenner bilen. Alle innspill blir mottatt med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by 3000GT

Er det noen som har erfaringer med denne bilen? Hadde bilen min på service i dag, og tittet litt rundt i lokalet når jeg ventet på at den skulle bli ferdig. Der stod en splitter ny Galant med full pakke. Jeg må si jeg ble virkelig betatt av bilen. Skikkelig lekker, og for en front.

 

Vurderer derfor å bytte inn min bil nr 2 ( Ikke GT'en nei :) ). Men kunne tenke meg å få litt info om noen som kjenner bilen. Alle innspill blir mottatt med stor takk.

 

Hallo

 

Er enig i at det er en meget stilig bil. Jeg liker spesielt utgaven med Evo-Styling og sotete ruter. Den har en slik aggresiv front, ligner litt på EVO6, med store luftinntak og sideskjørt. Sett på 18" felger og senk den litt så har du en av verdens peneste framkomstmidler spør du meg :) Den skal visst gjøre 0-100 på 9.7sek med minste motor (2.0 på 136h.k). Synd de ikke selger VR4 utgaven i Norge (V6-Turbo/Twinturbo?) med 320H.K. De selger heller ikke den sportslige utgaven GTS/GTZ utgaven med 220h.k. Syntes Galanten gjør seg best i sølvfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Hallo!

 

Jeg er en skikkelig Galant freak! Vi har en Mitsubishi Galant V6 som går ganske bra. Jeg kan faktisk ingenting om den nye Galanten fordi jeg har ikke giddi å lære noe om den, men hvis du vil ha info om den, så må du gå på en amatør side om den. Amatør sidene om biler er ofte bedre enn fabrikantens sider.

www.ludrio.no

--------------------->>

signature.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter hadde en sånn 2.0 før han flyttet. Går faktisk greit når den bli pisket og dem ligger faktisk overaskende godt på. Det er noe sikkelig avansert understell på de. Gode å kjøre, mye utstyr, grei plass og 5 års nybil garanti. Kan anbefales for de som liker grevlinger.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår