Mikky Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Heisann. Nærmer seg tid for bilkjøp. Så trenger en bil jeg kose litt med (Style,trimme, bygge anlegg osv.). Det jeg leter etter er: - Billig i drift (Forbruk) - Motor som går stille og er god på langkjøring - Gode kjøreegenskaper - Være av nyere årsmodell - God ergonomi Har kommet fram til at en Mercedes C-klasse er kanskje noe for meg. Tenker da på en 93-00 modell. Med firkantet lykter foran. En C180, C200, C200 CDI eller C220 CDI hadde jeg tenkt. Har prøvd en kompis sin C180, og liker den veldig godt. Er veldig god å kjøre, går stille og går godt nok for meg. Skal brukes til jobb og skole. Men trenger litt info fra folk med erfaring eller synspunkter. Er dette en bra bil ? Trenger også noen sider med styling, og trimdeler til den modellen Linker til noen annonser: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1146349 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1475239 Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedesfreak Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Mercedesene fra 1995-2000 er sjeldent å anbefalle rent kvalitetsmessig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Mercedesene fra 1995-2000 er sjeldent å anbefalle rent kvalitetsmessig åå? tenker på rusta?? c klassen var dårlig det første året etter det jeg har hørt. har jeg værd deg så har jeg gått for cdi. brodern har en c 124 med 220 motorn. liker bensin ved pådrag. fattern hadde en 99 c 200 cdi for noen år siden. knall god bil som går godt og bruker lite drivstoff:) har jeg hatt penger til en nyere bil så hadde det så klart blitt en mb med CDI:D vært innom http://www.mercefreaken.com forumet å sett?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Er vel ikke noe i veien med kvaliteten! Men, rust er et problem på c klassen. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royalkingT Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg har selv en c180 97 mod.. den har jeg ikke hatt noe problem med siden jeg kjøpte den.. den er utrolig god å kjøre, og med litt feite sommerdekk, sitter den som klistra på veien hvis du kjøper sport eller Esprit utgaven.. ligger bilder av bilen min på brukeren min hvis det er no intr i å se på den.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbcjonas Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 C-klassen er en fin bil det, men rusten kommer fort i kriker og kroker.. Det er en facelift på c-klassen fra 1998 som gjør at bilen ser MYE bedre ut. Det er noe å tenke på! Få tak i esprit eller aller helst sport om du liker å ha godt veigrep og original senking. Vil du ha en mykere utgave med mer utstyr kan du gå for en elegance. Styr unna classicen om lommeboka tillater det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 AutoDB.no Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg