wazzza Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Jeg har ett sett orginale TX alufelger til renaulten min. Forrige eier har lakket de med klarlakk som nå har begynt å flasse av. Deler av felgene polert først.. Her sitter lakken enda. Hvordan kan jeg få fjærnet all lakken? Kjemikalier? Jeg har ikke tilgang på glassblåsing... Bildet er fra i sommer. De er blitt dårligere siden da... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 hell på bremsevæske å la det stå et par daga, e ikkje sikker på at det funka, men bremsevæske tek vanli lakk Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Tynner? eller malingsfjerner? Hehe. Sistnevnte er kraftig saker. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Vet at det var en her på forumet som hadde gjort det med noen alufelger. Der løsna nesten lakken som ett belegg... Husker ikke hva han brukte... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 "Duxola malingsfjerner" er et bra stoff. Selges på vanlige jernvareforetninger. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg