RuuDpus Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Skal skifte blinklyset forran... glasset er knust. i en tidligere tråd skreiv jeg om blinklyset på skjermen, men viste seg å være blinklyset forran. får kjøpt nytt på mekonomen til 350 kroner. Da er det uten lampeholder, men er bare glasset som er knust, så trenger vel ikke lampeholderen? Men spørsmålet mitt er om det er vanskelig å bytte, og klarer jeg å gjøre det selv, selvom jeg har veldig lite peil på bil. Skulle ha 600kroner for jobben på møller liksom... Edit: Bilen min er en 95mod, 1.8L, hvordan vet jeg om jeg skal ha lykter som passer til H1, H4 eller H7 ? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 pæreholderen har du. lykta piller du ut med å presse et flatskrujern ned på en eller anne klips, å dra den forsiktig fremover. så vrir du på pæreholderen så den og pæra kommer ut av den løse blinklyset.. har ikke prøvd dette selv enda (har nesten samme problem=) men e regner med det er noe sånt du må gjøre da det har vært slik på alle mine biler... eller finn noen som har peiling, det tar 3 min! Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Det siste forslaget der likte jeg best hvis det er så fort gjort;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 ikke noen som har bilde eller noe av hvor klipsen sitter? jeg skjønner ikke hvor jeg skal finne det... er det bak lykta eller inni glasset? for hvordan finner jeg noe bak lykta? det er jo monstertrangt der? og om den er "inni" lykta, hvordan får jeg den på plass igjen? etterpå? skal jo ikke knuse glasset på den nye:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 bare å dra den rett ut (forrover) du ser et klips som er fests til lykta der som du må presse inn tenker jeg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Endelig fått bytta... skjønte endelig hvordan jeg fikk løsna den:P Men fytti for et prodjekt å få på det nye! Lykta jeg kjøpte var jo såklart feil. Det var en Bosh lykt, og jeg har Valero lykter eller noe... Men etter litt spikking og kutting diverse steder glei den rett inn i spora på Valeroen;) Noen ganger føler jeg meg som en mekaniker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 NICE syns du sa du trang hjelp jeg :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ja jeg gjorde det:P men så gikk det opp et lys for meg hvordan jeg gjorde det:P SÅ JÆVLIG SMART VETTØ:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Skjønner :D det er kjekt med noen lys innimellom ..... SMART :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg