Gå til innhold

Noen som var i bø 27.4.07 ?

Ranger emnet


Einar

Anbefalte innlegg

Hei, Va det noen her som va i bå i går eller, virka som det var fleire hondre biler der, kø fra ende til annen.

Kanskje eg an legge ut litt bilder etterpå, men ikkje sikkert. Dere som har bilder/film oppfordres til å legge det ut, men bruk vett om det er sluring eller slikt, me er berykta for dieselshowa ser du, eg trenger ikkje det men... hehe .-)

 

BTW: Purkefaener som kommer for å ødelegge moroa, dette var ett arrangement som ikkje gjorde annnet enn å kjøre rolig, spille musikk og en og annen la en liten ryker, var ikkje stort meire bråk enn på en vanlig fredagskveld. I nabobygda Lunde er det tydeligvis lov med burning, gummi overralt, amerikanere på vårmønstring i dag.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Va det noen her som va i bå i går eller, virka som det var fleire hondre biler der, kø fra ende til annen.

Kanskje eg an legge ut litt bilder etterpå, men ikkje sikkert. Dere som har bilder/film oppfordres til å legge det ut, men bruk vett om det er sluring eller slikt, me er berykta for dieselshowa ser du, eg trenger ikkje det men... hehe .-)

 

BTW: Purkefaener som kommer for å ødelegge moroa, dette var ett arrangement som ikkje gjorde annnet enn å kjøre rolig, spille musikk og en og annen la en liten ryker, var ikkje stort meire bråk enn på en vanlig fredagskveld. I nabobygda Lunde er det tydeligvis lov med burning, gummi overralt, amerikanere på vårmønstring i dag.

 

 

je var i bø;) ei blå volvo tic stasjonvogn. Men hvem var han som råna rundt på crosser i byen a?:O HAHA! Dæ var type!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der fra klokka 8 og utover, var godt med liv kan en si :)

Var mye fyll og spektakkel da, skikkelig rånerstil :p

 

Fylte bøgata opp og ned greit, men var mye fjortiss og fyll der som fylte opp og .. Men syns det var morro i bø, tok noen bilder og, skal prøve å få slengt de opp, må bare finne kabelen til kamera

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo HELT sinnsykt med biler der.. var nesten ikke gøy.

 

var sånn passe når vi kom opp dit, ca kl 21 ..

men når vi dro litt før 23 var det bare KØ hele løypa, kunne nesten ikke kjøre på 1.gir engang.

 

men var jo bra oppmøte, det skal folk ha.

 

Må få deg Automat, bare slapp gassen i drive jeg...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

detta her MÅ jo bare skje i år også! noen som veit noe om åssen det blir i år? for håpe det blir en anna dato da, sånn at je er her til lands.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår