Mazda_GF Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hei. Hvilken dimensjon er det på originalhøyttalerne i bakdørene på Golf IV? Har forstått det slik at det ikke er høyttalere montert i bakdørene på Comfortline-utgaven, men ligger det ledninger ferdig trukket i dørene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 De er 6,5". Tror ikke det er trukket ledninger. Er det ikke i min i allefall.. Men det fikser du jo fort selv :) Man må vel ha et slikt kit for å montere uorginale høytalere i dørene på golf iv om jeg ikke tar mye feil. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Takk for hurtig svar :) Er nok ikke noe hokus pokus og trekke ledninger selv nei. Bare vet at det på en del biler er trukket ledninger fra fabrikk, selv om det ikke er montert høyttalere. Men VAG har altså valgt og spare noen kroner der ;) Får finne noe brukbart hos Bilradiospesialisten. De fører vel slike monteringskit som du nevner også....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 må så absolutt ha monteringskit ja!! uten det blir det lekkasje:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Har ikke sett slike kit i norge enda desverre.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kjøpt meg rockford anlegg i Golf IV gti nå. Det burde bli bra lyd. Kjøpte ifra usa. Så satser på at alt passer. Kjøpte 2 fronsett. 6,5 og 1,1 tru je. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ett kjapt spørsmål, må man ha ut den aluminiumsplata innenfor dørtrekket for å montere kompsett i framdører? Mvh Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Nei, ska ikke være nødvendig, mener diskanten sitter fast i dørtrekket....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Nå sitter vel ikke diskanten fast i dørtrekket i fremdørene men...:) Jeg kjøpte to sett Focal K2Power 165KF og de spiller utrolig bra i Golf IV. Måtte ha avstandsringer mellom stålplaten og elementet, tror jeg betalte 100,- for to. Ellers er det bare å trekke opp ledninger (ikke 0,5mm2 nei:)) fra spilleren (evt. forsterker) og bak. Jeg la disse under dørlistene som er bare å vippe opp med ett skrujern. Ring Bassbrothers på 70082600 (mellom 10.00 og 16.30) for avstandsringene jeg kjøpte. Han har peiling på montering i Golf IV viss du har spørsmål. Høytalerene (som jeg anbefaler på det sterkeste) finner du på http://www.iceaudio.no (Bassbrothers selger disse). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Okei, takk for svar :) Vet åssen diskanten sitter, og den blir det ikkeno problem med ;) Har også trekt nye kabler til forsterker, og har også sånne avstandsringer så da skal jeg vel få det i mål ;) Hehe.. Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Noen her som har prøvd å sette inn diskanter i de lufte-dysene som er oppå dashen? Har sett det en gang før og det var pent! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg