Azzido Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Kan ellers nevne denne som kom inn til havna i skien her om dagen... merke er Marcos, men modelbetegnelse er jeg usikker på. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvor mange gamp er det sånn ca i den s13,5'en egentlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvor mange gamp er det sånn ca i den s13,5'en egentlig ? 170hk ++ tror du hadde slite med å henge på for å si det sånn... Dumt å oppgi effekt når bil ikke er bremsa. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Virker som en stødig fyr, har han mista lappen noen ganger før eller. Kjører rolig å forsiktig alle de gangene jeg ser han, å det begynner å bli noen ganger nå;) Men da kan du jo heller legge ut noen kjappe spec`s på motoren da. Åssen turbo kjører han med. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Virker som en stødig fyr, har han mista lappen noen ganger før eller. Kjører rolig å forsiktig alle de gangene jeg ser han, å det begynner å bli noen ganger nå;) Men da kan du jo heller legge ut noen kjappe spec`s på motoren da. Åssen turbo kjører han med. Ikke mye gassig i gården der nei... jeg som var det sorte fåret i kompis gjengen med sånn adferd ;) Tror nok ikke du vil se han gasse heller. original motor effekt x2 ville jeg tippe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Pøh jeg så han kom i 100 og helvete en regnværsdag ved e18 ved avkjøringa ved heistad der, opp 2 felten inn te tunnelen :P Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Pøh jeg så han kom i 100 og helvete en regnværsdag ved e18 ved avkjøringa ved heistad der, opp 2 felten inn te tunnelen :P hehe. ikke alle er feilfrie ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Nei kom i nogenlunde samme fart den andre veien selv så :p :hammer men rakk og kjenne igjen bilen, grom lyd.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 hehe, så/hørte han dro på ut på E-18 ved volum der en gang :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 One of a kind den bilen der... Feil feil feil :P Er blitt/blir en del av de der nå, på en måte synd, å på en måte drit rått! Har han ikke fått solgt den ennå? La den ut til en SYK pris hvertfall! Hadde aldri gitt såpass for en slik bil, uansett hva som er gjort :P Men RÅ er den Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Sandersen: bilen din er forbanna fin! Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hehe åh ? takk, sett den på veien? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Du får legge ut et bilde da Sandersen. Gjort noe med motor da;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hehe nope, en 2.5L, kanskje gjort noe med veit ikke.. fikk minimalt med info siden han ikke kunne engelsk, den er i veldig bra stand ivertfall. chip kommer snart i første omgang, ellers er den veldig bra stand. Kommer kompressor på den til neste sommer :) Her er et par bilder: Okay ble litt fler hehe :p importert fra tyskland forrige torsdag, kjøpt inn masse kosmetik til den nu, så alt er bare fryd :) 114 på tellern så klager ikke til å være 89mod Ble små bilder vist :wonder: store ligger her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55261&postdays=0&postorder=asc&start=15 Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hehe åh ? takk, sett den på veien? Hei, jeg så bilen din på bimmers.no. Brukte du internet for å finne bilen i Tyskland? Isåfall hvilken site? Hvor mye gav du i Tyskland og her i toll? Hørt at 2,5 motoren til BMW er VELDIG bra. Hvor mye hester er det originalt? Det er vel injection på motoren? Er KM til å stole på da? Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg