GGGolf Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 det går greit å kjøre ei veke uten termostat eller? Slik at eg kan få kjøpt ny i tilfelle den har tatt kvelden. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Sånn rent formelt, så skal du få kjeft av de andre som er corrado-eiere her på forumet, fordi det er dumdristig. Men oss imellom, så ville jeg ha kjørt med et GODT øye på tempmåler. Bil MÅÅ man jo ha, derfor sier jeg dette. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 en uke med buss er billigere enn gåen motor. my 2 cent Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 passer termostat fra Golf 2 1.8forgasser? har ein ny slik liggende. Skal til å flushe kjøesystemet og sjekke termostaten no Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 kjøp ny termostat uansett,ikke dyrt plus det fikser sikkert saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Du kan kjøre bilen uten termostat, men det er det samme som å kaldkjøre den.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 no er eg lei. Kjører bilen uten termostat. den blir like varm. stiger fort til 95-100. då begynner vifta. Ikkej luft i systemet. vannpumpa er grei. HAr flusha systemet mange gonga. Den gamle termostaten opnet ikkej før 96grader. kjøpe ny, vart ikkje bedre. kjører no uten. Går litt lenger tid før den blir varm, men ikkjes snakk om meir en par minutt kjøring så har eg 95grader. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg