MGR Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 starta for ei stund sia på en s14a jeg fant i skapet.. fått modifisert fangern litt.. og driver å bredder den bak nå.. og cleanet det en del. skal fikse bak fanger også. bilen skal breddes framme også.. tar litt tid men. litt bilder etter jeg har hatt på litt sparkel på bak fangern. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveibraa Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ser ut til å bli bra dette :) Skal bli spennende å følge med på hvordan resultatet blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 nå har jeg sparka en del mer. fått ferdig ene bak skjermen, har starta på den andre.. og litt på bak fangeren. ferdig skjerm: den andre skjermen, der jeg har klint på sparkel, og fyrstik biter. hva tycks? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Kan bli bra dette her;) Men du sløser litt med sparkelet syntes jeg:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Kan bli bra dette her;) Men du sløser litt med sparkelet syntes jeg:D hehe.. det gjør jeg.. men den stivner fort.. eller blir seig.. og umulig å jobbe med.. etter 1 min ca.. viss ikke mindre.. også vanskelig å få på bra når man bruker en kniv.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 detta kan bli fett! Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 det begynner å bli:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålær`n Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ser bra ut. Annbefaler Hagmans 2komp micro sparkel. Utrolig fin og jobbe med under sparkling og å slipe...:win Siter Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ser bra ut. Annbefaler Hagmans 2komp micro sparkel. Utrolig fin og jobbe med under sparkling og å slipe...:win den jeg bruker nå er egentlig bra.. bare jeg som har en vane og bruke en del for mye herder:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 flere bilder da eller? Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 flere bilder da eller? det kommer det kommer.. møtte deg forresten på banken sist uke, el uka før. jeg og en anna på sykkel.. pluss tage bjerkestuen.. som du sikkert veit hvem er.. du er broren tel britt iren? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg