nitewlkr Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Fått pris fra hugger i sverige som skaffer komplette bremser (foran+bak) fra G60 til ca 5000,- Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Eeh, har ikkje fått tufla meg til å kjøpe bremser bak enda. Men eg sa Mandag/tirsdag og det kan vere leeenge til det :) Har vel heller ikkje bruk for det når bakhjula nesten letter når eg bremser max. Originally posted by Henrik Hvordan gik det med bremsene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Hmm! Mange meninger! Noen som har fasitsvaret!? Hvordan best (uten og måtte selge slekta) bygge om til skivebr bak på mk1? Hvilke deler? 16v calipere,skiver,sadler,spindel og scirocco 16v "brekkwaier"? nitewlkr: Vet du noe om standen på bremsene da? kjipt om bremseneskivene er skeive og klossene utslitte med calippere som leke ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 23, 2002 Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 christian: fasitsvaret har du jo sjøl. Eg vil ha ventilerte skiver bak og hydraul.brekk no.... Nokon i inn /utland som gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by Christian Hmm! Mange meninger! Noen som har fasitsvaret!? Hvordan best (uten og måtte selge slekta) bygge om til skivebr bak på mk1? Hvilke deler? 16v calipere,skiver,sadler,spindel og scirocco 16v "brekkwaier"? nitewlkr: Vet du noe om standen på bremsene da? kjipt om bremseneskivene er skeive og klossene utslitte med calippere som leke ;) ;) Har kun selgers ord for det.... er kjøpt fra en hugger i sverige Klosser og skiver bytter jeg uansett og kommer nok til å kjøpe rep set til calippers uansett... har kun 14" vinterhjul så bremsene kommer ikke på før til våren uansett Det fete er jo at for den prisen omtrent NBS skal ha for kun skiver bak får jeg komplett G60 bremser foran og bak... Kan gi tilbake melding når jeg får bremsene om stand o.s.v Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg