bjørn Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Er det noen som har erfart at tempmålern oppfører seg uvanlig? F.eks at den skyter til værs lenge før motoren er varm? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Kan nå være at ledningen ligger mot jord, har opplevd det! Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Dette problemet hadde jeg også for ikke lenge siden :) Når jeg starta og kjørte kanskje 3-400 meter, så var motoren så og si på normal temp. Noe som ikke stempte sef. og etter en stund så lå den på maks, og gikk litt opp og ned. Spilte jeg høy musikk flytta den på seg og, eller blinka med langlys osv. hehe. Jeg bare bytta speedometeret og da var problemet fiksa :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Min er også sånn, funker, funker ikke, og ved gasspådrag, så synker den nedover ettervert som hastigheten øker, type omvendt turbotrykk.. hehe Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 jeg må dunke forsiktig en gang oppå instrumentene så funker den knall:P eller virker allt i instrumentene Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg