hansfa Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Etter lengre tid har jeg endelig fått meg til å finne frem det gode kameraet og ta bilder av 3'ern min. Bilen er en 97-mod 8V gti, ganske standard egentlig. Har hatt bilen siden mai 2006 og siden den tid har den fått ny girkasse, nye bremseskiver foran og bak, tåkelykter + veldig mange andre slitedeler. På stylingsiden har jeg ikke fått gjort noe særlig (annet enn nye sommerfelger, klare sideblinkers, vr6-leppe og et beskjedent helsvart VW-merke i grillen) Sånn fremover i tiden har jeg tenkt på nytt eksosanlegg, nye frontlykter/baklykter og emblemfri grill. Ellers vil jeg ha den mest mulig original/clean i utseendet. Si gjerne hva dere mener :) Vel, her er i alle fall min kjære: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Så strøken ut! Likte fargen:) Synd det bare er 8V og ikke 16v da:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 ja, skulle gjerne vært 16v, men jeg klarer meg uten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 pent utgangspunkt :) Senk burde vel kanskje prioriteres? :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 pent utgangspunkt :) Senk burde vel kanskje prioriteres? :P word! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 hmm, kunne kanskje ha senket ja, men tror nok ikke det blir noe av det med første. Først må jeg få bytta en av de nye felgene jeg kjøpte; både skjev og i ubalanse! Etter det blir det nok den rustne eksospotta som forsvinner!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Fikk plutselig for meg en dag at jeg skulle bestille nytt luftfilter, og vips lå det en lapp i postkassen omm at mitt nye K&N-filter var ankommet. Etter kort tid var det montert og det ble sinnsykt mye bedre lyd i bilen:D Monterte også den slangen/røret som dere ser på bildet over for å få kald luft direkte på filteret. Slik ser det ut nede i fangeren (ved siden av hornet og defaen som vi sårt trenger her i Nord-Norge:)) : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 pent utgangspunkt :) Senk burde vel kanskje prioriteres? :P Jeg har tenkt meg litt om i det siste, og jeg må innrømme at det er en god del finere med senk ja. Er fremdeles noe usikker på hvor lavt jeg bør gå, tror jeg trår litt varsomt til å begynne med. Har tenkt på dempere/fjærer fra koni (eller eibach) som senker 30/30 eller 35/35; det er i alle fall en start! Noen som har noen erfaringer med disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ett spørsmål.. Hvor fikk du tak i den overgangen fra LMM til luftfilteret? Kjøpt eller laget selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ett spørsmål.. Hvor fikk du tak i den overgangen fra LMM til luftfilteret?Kjøpt eller laget selv? Den overgangen fulgte med settet jeg kjøpte fra kollevold rally, det samme gjorde det røret som står foran filteret! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har tenkt meg litt om i det siste, og jeg må innrømme at det er en god del finere med senk ja. Er fremdeles noe usikker på hvor lavt jeg bør gå, tror jeg trår litt varsomt til å begynne med. Har tenkt på dempere/fjærer fra koni (eller eibach) som senker 30/30 eller 35/35; det er i alle fall en start! Noen som har noen erfaringer med disse? Bra du skifta mening :D Trenger ikke å senke så mye, blir betraktlig bedre med 30/30 eller 35/35! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ett spørsmål.. Hvor fikk du tak i den overgangen fra LMM til luftfilteret?Kjøpt eller laget selv? Fåes også kjøpt på Raceland.no. Samme som jeg har. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 aha...tnx;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hadde en feil med tenningsbryteren, men det er fiksa nå:D Se egen tråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164858 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Her om dagen låste den høyre bakre bremsecalipteren seg (venter bare på at den venstre skal gjøre det samme etter hvert) og da ble det godt og varmt og røykfullt bake på høyresiden! Etter hvert skal jeg bytte begge calipterne,men bilen er ikke så mye prioritert for tiden. I går skrudde jeg opp/av caliptern og pusset vekk rust og dritt, og smurte opp stempelet. Da det er hull i gummien :spin rundt stempelet er jeg usikker på hvor lengen dette vil vare, men det holder nå en liten stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg