Vault Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 renoverte kassa hos rats i fredrikstad ,ble nesten 33000 inkl frakt. og da tok jeg ut og satte inn kassa selv.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 renoverte kassa hos rats i fredrikstad ,ble nesten 33000 inkl frakt. og da tok jeg ut og satte inn kassa selv.. Ran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 heh ja.. vet ikke helt hva andre firma tar men.. fikk oppgidd rundt 20- 25tusen for jobben på telefon.. men han oppga selvfølgelig pris UTEN moms... så må si jeg fikk et lite sjokk.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg