Gå til innhold

Erfaringer med dekkonline.com?

Ranger emnet


heismann

Anbefalte innlegg

Etter som jeg skjønte det så koster det ingenting at de leverer dekkene på posten.

Og siden jeg ikke vet når dekkene kommer og går skole og slikt så er det vanskelig å finne ut når jeg må være hjemme for å ta imot dekkene.

 

Dette står på siden deres:

 

Velg mellom to leveringsmuligheter:

 

Dekkene leveres til en alternativ adresse: Angi denne adressen som du ønsker at dekkene skal leveres til. Angi hvem som skal motta dekkene. Det kan være din arbeidsplass eller dekkforhandleren / monteringsstasjonen som kommer til å montere dekkene på din bil. Denne muligheten anbefales først og fremst.

 

Dekkene leveres direkte til ditt nærmeste postkontor eller utleveringssted: Du får en postmelding og du henter dekkene på ditt nærmeste postkontor eller utleveringssted. Deretter kan du la monteringsstasjonen, som du selv har valgt, montere dekkene på din bil.

Bmw 1989 e30 316i

Bmw 1999 e46 323ci

Bmw 1998 e46 320i

Bmw 1987 e30 320i - 325i prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har noe postitivt å si om dem, og noe negativt. Bestilte 4 nye dekk på dekkonline, fikk de 2 første ca 1 uke etterpå, på døra mi av tollpost Norge. De to andre fikk jeg dagen etterpå, det var kun tollpost som hadde surra litt der:)

 

Menne, fant fort ut at dem hadde sendt meg et dekk i feil dimmensjon, tok derfor kontakt med tollpost som kom med dem på døra, og kom i kontakt med han neste dag. Han tok derfor dette med tilbake igjen, og sendte det tilbake til dekkonline. Tok aldri så lenge, fikk jeg en mail fra dekkonline igjen, om at de skulle sende det nye dekket oppover igjen. Men idag fikk jeg en ny e-post som det stod at jeg måtte betale for det siste dekket før dem skulle sende oppover, så får se hvordan det går. ikke helt fornøyd med dekkonline. men prisen er det jo ikke noe å si på:P

 

Så lenge man får det man skal ha første gangen så er dekkonline.com genialt, skal du krangle litt med dem, går det nok litt værre.

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår