Erik Braseth Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hei Ifølge bruksanvisningen skal man la demperen være utstrakt, trykke ned knappen og vri rundt til man hører "klikk". På 26-serien som jeg sitter med foran meg nå er det to slike "klikk" ved justering av hardhet. Problemet er bare at én av demperne er umulig å justere. Jeg kan trykke ned knappen, vri i evigheter (begge veier) uten at det skjer en døyt. Noen som vet hva jeg gjør feil? Kan forøvrig nevne at jeg har to slike dempere (do'h), og den andre fungerer akkurat slik det står beskrevet, den stopper i ytterpunktene og gir fra seg to klikk når man skrur mellom disse punktene. Men den andre demperen vil altså ikke samarbeide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Defekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Regner igrunn med det. Men måtte spørre her for å se om noen hadde opplevd noe lignende. Kanskje det bare er en bagatell, eller kanskje ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 jepp...den er defekt. Skjedde akkurat det samme med den ene demperen min på 240`n. Fikk ny med en gang:) Å siden har det funket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg