infested Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 noen som har det? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrUz- Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Valsa framme og bak Siter Akkurat nå: Vectra A Rieger 2.5 v6 Kadett E GSI 16v (C20XE) Turbo Kadett E GSI 16v (C20LET) Turbo Electromotive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Valsa framme og bak har du større og andre bilder av den vectraen... skikkelig nice den der :) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 litt bedre bildet?.. jeg tenkte jeg skulle valse eller kjøpe nye hjulbuer... mye rust der så hadde vell egnetlig vært en ide å kjøpt hjulbuer fra en annen bil? eller? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 fant noen bilder jeg hadde liggende på pc'en. Kanskje litt eklstrem valsing på noen av bilene da, sikkert gjort mer enn å bare valse på noen va de da... Også av den samme bilen som ble posta tidligere i tråden Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hm.... noen som selger bakskjermer til opel? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hel skjerm eller bare bue? Opel har bakskjermer og de fleste dele pushere har nye buer. Ikke bruk brukte!!! Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 bare buen tenker jeg Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconafrelst Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 veng.no har buer til vectra, noe av d veng levere kan ha dårlig passform, men sveiste inn nye buer på min å det gikk ganske greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZopHa Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 har sjekket igjennom disse bildene, og lurer på hva som skal til for å få dørene og resten av bilen til å være "listefri" sidelister og slikt er borte. Noen som vet hva man må gjøre? Siter Opel Vectra A -93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 rive dei av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZopHa Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 hehe, fant ut det rett etter jeg spurte =) Under disse listene skjuler det seg MASSE rust! Bilen var nesten rustfri, helt til listene røk, hehe. Bummer :P men, uansett så er det spørsmål her: den røde vectraen har satt på noe jeg liker på de bakre hjulbuene. Noen som har peiling på hvor man kan få tak i slike? Siter Opel Vectra A -93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 det er jo bare og sveise buen lengere ut så blir den sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg