MRGOOK Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Etter å ha kommet meg rimelig over sjokket etter å blitt utsatt for et hitnrun på parkeringsplassen med skolen fredag så er jo nå på jakt etter en ny venstre frontlykt.. Noen som har den brukt i Stavanger-området, eller vet om Mekonomen/Fjetland har den? Tenkte å se på billige alternativer før jeg snakker med dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg skal ikke gi deg forhåpninger. Frontlykta mi ble knust sist helg... Jeg har spurt på forumet og på forhandlere generelt. Det var kun Møller som kunne skaffe et glass... men det måtte sendes fra Deutcheland :S Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 http://norskbildelsenter.no/ har glass, har vurdert å bytte mine ettersom de er rimelig slitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hvor mye kosta den hos Møller? Er bare 390 + frakt hos Norsk Bildelsenter, det hørtes rimelig rimelig ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Om du kjøper nytt så ville jeg kjøpt 2. Litt dumt med ett matt og ett blankt. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Har en reserve jeg i stavanger :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg