Mr turbo Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Jeg har en hpi trophy 3.5, er en 21 motor, 2,5hk syntes den er sprek men skal fixe ett gir til om det går. Det må være en ypperlig begynnerbil, sikker på du blir fornøyd, koster vel ca 3000 pluss fuel og lader/gløder. Er en del option parts til den, men det beste må være at den er enkel og grei å skru på (når det trengs) Den tåler en del, grus dekkene slites fort på afalt så kjøp med et sett asfalt dekk, da velter den ikke så lett i svinga på asfalt som den gjør med grus dekkene heller. Eller hvis du vil ha enda litt høyere bakke klaring så har du jo hpi trophy 4.6 (truggy) Truggyen er ikke noe raskere sies det, grunnet den er litt større, tyngre, men takler litt tøffere terreng enn buggyen. Det sto mellom de to jeg nå har nevnt da jeg skulle kjøpe bil, ble som sagt buggyen og jeg angrer ikke. el eller nitro er vel litt smaksak, jeg vil ha mulighet til å sette bilen i bilen å kjøre når jeg vil, ikke vente på noe lading, eller være avhengig av og måtte lade for den saks skyld. Og lyden og lukten er jo sommer :) Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg