Gå til innhold

Er dette bra kjøp?

Ranger emnet


Gudim

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når selgeren ikke gidder å skifte ei gåen baklyspære før salg så begynner jeg å lure hva som finnes av andre ting som ikke fungerer som han ikke har giddet å skifte

 

Hehe... Gir litt betre inntrykk om ein vasker og steller bilen og fikser slike bagateller når ein skal selge.

 

Skal ikkje det vere 2 baklys pr side? Berre nysgjerrig.

 

Bilda er vertfall uten skilt, avskilta?

 

Skilt makulert?

Senkesett godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen trenger vel ikke være dårlig selvom den mangler et baklys? er snakk om en bil til 12 lapper, og få ordna det baklyset koster vel 20 for en pære? eller dårlig kontakt.

 

slå av maskina og dra og se på bilen det er mye bedre en og sitte her og fundere om bilen har mange andre mangler siden den har en dekfekt lyspære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kjøpt bilen der. Er sånn typisk rånerstuk på den: øyenlokk, kappa senkesett(?), biltema pedaler, lakkerte interiørpaneler ledning til forsterker som bare ligger på gulvet, og generelt sett ser bilen litt shabby ut. Virker ikke som om eier har behandlet bilen pent eller tatt seg tid til å gjøre ting skikkelig. Jeg tror det går ann å finne ett finere eksemplar for den prisen.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på åssen små trim han har som gjør at han har 140 hester i en 230k. Skulle likt og hatt det på min også:)

 

Skal du ha den som første bilen eller en bil det ikke er så farlig med så sier jeg kjøp den. Kanskje greit ha med noen som har peil og få sjekka om det er no klare feil som gjør at den ikke skal gå gjennom eu. Skal du ha deg fin strøken bil og tip top stand ville jeg finni en i orginal stand kjørt av gammel mann med hatt siden dag 1.

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på åssen små trim han har som gjør at han har 140 hester i en 230k. Skulle likt og hatt det på min også:)

 

Skal du ha den som første bilen eller en bil det ikke er så farlig med så sier jeg kjøp den. Kanskje greit ha med noen som har peil og få sjekka om det er no klare feil som gjør at den ikke skal gå gjennom eu. Skal du ha deg fin strøken bil og tip top stand ville jeg finni en i orginal stand kjørt av gammel mann med hatt siden dag 1.

 

Tror jeg kommer til å kjøpe den:) Den er eu godkjent til oktober, men skiltene er levert inn grunnet han som eier den har fått utsettelse på lappen.

Følger med nytt eksosannlegg, nesten nye vinterdekk med felg, skinnseter, cd-spiller, sommr dekk med gromme felger, han sier han har papirer på at den er i god stand osv..

Angående rust så har han tatt det verste, det som er igjen er litt overflate, men det var noe du ikke så:P

 

200 000 er vell heller ikke veldig langt for en volvo?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Gir litt betre inntrykk om ein vasker og steller bilen og fikser slike bagateller når ein skal selge.

 

Skal ikkje det vere 2 baklys pr side? Berre nysgjerrig.

 

Bilda er vertfall uten skilt, avskilta?

 

Skilt makulert?

Senkesett godkjent?

Senkesett er godkjent, og det følger med orginalt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å kjøpe den:) Den er eu godkjent til oktober, men skiltene er levert inn grunnet han som eier den har fått utsettelse på lappen.

Følger med nytt eksosannlegg, nesten nye vinterdekk med felg, skinnseter, cd-spiller, sommr dekk med gromme felger, han sier han har papirer på at den er i god stand osv..

Angående rust så har han tatt det verste, det som er igjen er litt overflate, men det var noe du ikke så:P

 

200 000 er vell heller ikke veldig langt for en volvo?!

 

Hadde hatt lyst på den selv jeg, men skal ha 245.

200 000 er ikke mye, blir bilen tatt litt vare på holder den lenge.

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår