ailenrock Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne. Men er det noen som har noen fine internett-artikler som forteller meg mer om motorer, hvordan de er bygd opp, hvordan det funker osv. Og andre ting som f.eks. turbo og kompressor? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilker Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Er du sånn enormt noob? Veit liksom hva et stempel er? For hvis ikke veit jeg om ei utrolig god bok, den tar det groveste om motor, som hva en turbo gjør, men går ikke no veldig dypt. Så hvis målet er å bli ganske flink, så er den fin å begynne på, men du blir ikke ingeniør av å lese den.. Men som sagt tar den for seg det groveste ( : Har ikke eksakt navnet, men hvis du går til en over litt over gjennomsnittet utsyrt boksjappe så burde de finne frem den når du spørr etter "bilen fra starten til nå" eller no:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Denne er jo litt morsom i alle fall om du vil se oppbygningen av en motor: http://www.metacafe.com/watch/169152/deutz_engine/ Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 veit jo hva de grunnleggende tinga er, men hadde vært kos å vært flink på dette her, da jeg intereserer meg for bil:) greit å vite hvordan det virker også. Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Turbo f.eks Dette er en fantastisk side :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 hehe.. ja den er fin den :) takk for tipse. trenger ikke være verre enn det egentli Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Bare hyggelig. Der kan du finne alt fra sendetidene til family guy og hvordan bilen din fungerer.. Den siden der er alltid din venn ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg