Gå til innhold

Hva vet vi om den nye Evo Concept X?


Bipolar

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå snoka en del på Mitsubishi, og har da kommet over den nye Evo Concept X gang etter gang. I mine øyne virker dette som en utrolig pen og bra bil.

 

Etter hva jeg har fått med meg, skal vist denne bilen ha utrolig mengder med diverse snacsk både inni bilen og oppi motoren, men har ikke fått noen skikkelig info om bilen ennå.

 

Er det noen som kan fortelle litt om den?

Den er hvertfall utstyrt med en 2.0l turbo maskin som skal ha orginalt 300hk. Dette vil jeg tro drar godt.

 

Se denne filmen, her viser dem både den nye Lanceren og Evo prototype X. Virker som det er masse spennende utstyr i bilene ja;)

 

 

23375.jpg

 

23376.jpg

 

23377.jpg

 

23378.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Dato er satt og bilen laget. dette er ikke lengre concept X, men evo X... Synes den er blitt litt for myk i kantene

 

MITSUBISHI PRESS RELEASE

 

mvh

 

 

Helt enig..Pokker at de ikke beholdt forskjermene med luft-ut grillen og den feite diffuseren bak..panseret er også endret,baklyktene,vingen..jaja..feit er den uansett men ville nå helst sett at den ble mest lik consept X..

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig med Hersker Hans der.. Jeg synes tidligere modeller har tydligere bredding, og den nye X minner meg litt om Mazda skrått bakfra (vet ikke hvorfor). Bakfra synes jeg lyktene ser litt Alfa ut. Diffusor og eksorør ble ikke så tøft som det kunne ha blitt..

 

PS! Den har forskjellige dekk på høre og venstre side på bildene, merkelig..

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår