stand-jo Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 I så fall har du muligens kommet riktig. ;) Jeg har M3 speil på 230n som jeg nettopp har fått taki. Jeg har planer om å restaurere bilen tilbake til en clean original look. Derfor må speilene bort!!! Noen som vil bytte bort sine originale speil imot disse? Speilene må være hele og fine. :) Bor du i Namsos eller i nærheten så har du muligheten til å bli kvitt de "stygge" originalspeilene å få noe mer "fancy", uten at det koster deg skjorta. ;) hehehe Flotte speil og de passer fint på bilen, for all del! Men de er ikke i den stilen jeg vil ha. Så førstemann som er interessert får bytte. Benytt sjansen før jeg trekker tilbake tilbudet! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 har org 124 speil æ bytte?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 For sent. ;) Fikk meg speil idag, men har fortsatt de uorginale. Noen som byr på de? :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hva skal du ha for di da ? :) Si en ca pris da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kjøpte originalspeila for 300. Speiladapterne ligger på ca 249,- Og speilene ligger på ca. 500,- (Hos BSBildeler) Så jeg tipper 600 med adapter eller 400 uten (bare speilene) skulle være grei pris for pent brukte speil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarbogen86 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 I så fall har du muligens kommet riktig. ;) Jeg har M3 speil på 230n som jeg nettopp har fått taki. Jeg har planer om å restaurere bilen tilbake til en clean original look. Derfor må speilene bort!!! Noen som vil bytte bort sine originale speil imot disse? Speilene må være hele og fine. :) Bor du i Namsos eller i nærheten så har du muligheten til å bli kvitt de "stygge" originalspeilene å få noe mer "fancy", uten at det koster deg skjorta. ;) hehehe Flotte speil og de passer fint på bilen, for all del! Men de er ikke i den stilen jeg vil ha. Så førstemann som er interessert får bytte. Benytt sjansen før jeg trekker tilbake tilbudet! ;) hei jeg komer fra sprova å har jævli løst på dæm. kan kjøp dæm den 12 neste mån Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Da må jeg dessverre skuffe deg. :\ Speila ble bytta bort i april\mai... Begynt med merce w124 nylig eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg