Gå til innhold

bilder av min hyundai coupe 1,6 87 mod :):)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

heihei..

 

her er noen bilder av min hyundai...

 

speed.jpg

 

har gått kun 82000;)

 

 

spiller.jpg

 

 

cd-spiller med USB å minnebrikke tilkobling..skal visst være et jalla merke men:P

 

 

sub2.jpg

 

sub1.jpg

 

disk.jpg

 

hyt.jpg

 

Dynabel DY9812 12" Subwoofer og SoundMagus mono 1500 watts rms forsterker gjør susen! Focal access 165 A1 frontset og Focal Access 690 CA1 6x9'er bak:) Er ikke særlig behagelig å sitte på når man skrur opp volumet:)

 

 

motor.jpg

 

front.jpg

 

fint under panseret her:)

 

 

side.jpg

 

side2.jpg

 

:partyon:

 

 

bak1.jpg

 

bilde av rompa;)

 

 

lakk.jpg

 

Skulle vaske bilen her en dag.

Varme og høyttrykkspyler på dørstokken var ikke særlig lurt. Er visst et belegg under lakken der som skal forhindre rust osv som ikke tålte varme:p hehe

 

og pålutselig fra ingen plass, kom katta!

 

katt.jpg

 

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til info er det ikke noe belegg på kanalen som skal beskytte mot rust ..kanalen er av plast ..utenpå den orntlige som ligger oppunder, et tips er å kjøpte nye clips på hyundai forhandler, ta av plastikken å ha på tectyl oppunder stålet. veldig lite medsendt fra fabrikken ..! jeg har facelift versjon .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til info er det ikke noe belegg på kanalen som skal beskytte mot rust ..kanalen er av plast ..utenpå den orntlige som ligger oppunder, et tips er å kjøpte nye clips på hyundai forhandler, ta av plastikken å ha på tectyl oppunder stålet. veldig lite medsendt fra fabrikken ..! jeg har facelift versjon .

 

ok, skjønner...han jeg snakka med på frodes karosseri og lakk sa det stoffet under lakken skulle beskytte mot rust osv, å at det ikke tålte varme..har ikke peiliing jeg:p

 

takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydlig katt! (L) og pen bil;) har samme bil bare i mørke grønn metallic.. ;) eller.. 84 mod som e gått lengre enn din! gått 84 sånn ca no og var gått 74.5 når eg kjøptan for snart 2 år sia

 

;)ka sier folket om bilen a? venner;)

 

ahh, okay:) det er veldig 80000 km er veldig lite...

mange liker bilen veldig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår