Gå til innhold

Nissan SilEighty - Drift-Spec - Ferdig

Ranger emnet


Steef

Anbefalte innlegg

Likte den jeg, men hvorfor er alle "stickers" feil vei. F.eks: Bridgestone står som enotsegdirB. <Nice>

 

EDIT: Når jeg så det nøye på bildet, fant jeg ut at bak dekket var litt skeiv. Men jeg liker det du har gjort med bilen babyhmm?

 

decal er satt på feil vei for at de som drifter foran skal se decalene rett vei... et eksempel på andre enn driftbiler er på ambulanser...der står der ESNALUBMA for at føreren framfor skal se at det er nettopp ambulanse som ligger bak...

 

håper du ble klokere av dette...

* Nissan Sunny 2,0dLX

* Mazda 818

* Ford Taunus

* 2 x Ford Anglia 105E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den grillen er jo bare stygg.. men resten av bilen er rå

 

Grillen er dødsfeit den... Er jo GTR kopi... synes ikke akkurat orginalgrillen er noe bedre...

 

Sånn ellers var bilen bra :) Ene klistremerket på hekken så litt fake ut, men ellers sjef :)

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med litt kontruktiv kritikk her,bakfelgen på nymodden ser helt grusom ut,frontleppa ser veldig brusha ut,bakvingen ser skjev ut,og de gamle dekkene vises godt under de nye dekkene.

 

Ellers,så syns jeg denne var nydelig :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår