Gå til innhold

Vuderer og kjøpe Bmw 3-serie, noen som har tips?

Ranger emnet


Howie

Anbefalte innlegg

Skal ha meg bil nå på våren, men har ikke helt greid og finne meg noe jeg liker.

 

Egentlig tenkte jeg og skaffe meg en Audi 80. Har noen kompiser som har det selv og det er biler som viker som god kvalitet.

 

Men begynne og bli litt nei nå, for vil ha strøken bil til 40 000. MAKS 40 000 self...

Har funnet en del audi 80, og var og såg på en som var annonsert

"100% fungerende, problemfri og strøken" men som slettes ikke var det! Og har ringt på en del annonser som virka grei, men de blir solgt før jeg får sett på dem. Så har egentlig gitt litt opp.

 

Høres kanskje rart ut, men jeg liker bmw også, selv om Audi og BMW kanskje ikke er akkuratt det samme :P

Fant tre annonser på 318 som alle frister.

Har ikke så god peiling på bil egentlig, men har enda mindre peiling på bmw. Hva er svakheten med dem?

Og hvordan er det med rust og sånt?

Audi galvaniserer bilene sine, fra 92mod, så derfor har det vert letter og finne biler uten rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw begynte vel også å galvanisere 3 seriene sine i 92. Du skal klare å få en bra 318 til 40 000, men tror ikke "Strøken" bil til 40 000kr er mulig å få tak i uansett merke. Defa pakke er vel sånn warmup greier som varmer opp bilen om vinteren når det er kaldt ute slik at motor og coupe er god og varm når du skal ut å kjøre etter en kald vinternatt :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en 520i som jeg tenker og kjøpe.

 

45 000kr for en 95mod. Eu-godkjent mandag denne uken.

Helt strøken innvending og utvendig. Motoren ser fin ut.

Han brukte 20 000kr på og fikse den for og få den eu-godkjent.

Register reim er byttet.

Men den er gått 250 000km?

Den er hvit, ingen rust.

Automat

 

Bra kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med bilder av 520 du kjøpte da:)?

 

Tenkte og legge ut noen bilder når jeg får tatt dem selv.

Har ikke noe kamera foreløpig.

 

Men legger ut de bildene som er brukt i annonsen.

 

Burde vel kanskje vert lagt ny tråd på dette her, men jeg er jo trådstarter så... :P

 

 

Er fornøyd med en så strøken bil.

Ble litt mye peng for min studentlommebok da, 44 000kr uten veiavgift, men men...

 

Det jeg merker med en gang da, er jo at jeg ønsker og vaske den konstant, med en gang det kommer litt drit på den liksom. Den er jo hvit så blir fort møkk :P

 

EDIT: Hvorfor vises ikke mine fem bilder her!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår